Forum

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Paniekaanval.nl Forumindex :: Tips en Trucs :: Gras onder mijn voeten. Bruno-Paul De Roeck Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Auteur Bericht

Sonja82

BerichtGeplaatst: 28-07-2010 19:57    Onderwerp: Gras onder mijn voeten. Bruno-Paul De Roeck Reageren met citaat

Dit is een boek geschreven door een psychotherapeut. Het gaat verder niet over PA, maar over levensprocessen, keuzes, valkuilen, gedachten, inzicht enz.
Het heeft mij niet van PA afgeholpen maar elke keer als ik het uitgelezen heb (boek heeft maar 79 blz) voel ik me stukken beter. Er staan zoveel herkenbare dingen in waardoor je een energieshot krijgt en het gevoel krijgt de wereld weer aan te kunnen. Er staat in beschreven hoe wij ons leven leiden, vaak op de automatische piloot, en telkens weer in dezelfde fouten trappen, mensen die eigenlijk niet goed voor ons zijn toch om ons heen blijven houden. Een boekje over gestalttherapie.
Deze schrijver heeft meerdere boekjes geschreven, maar die heb ik nog niet gelezen (wel van plan om te doen).

Groetjes Sonja
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

odie

BerichtGeplaatst: 29-07-2010 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat

ga eens zoeken!!! ik hou van lezen
Terug naar boven

Sonja82

BerichtGeplaatst: 30-07-2010 10:59    Onderwerp: Reageren met citaat

bol.com verkoopt het boek. Vandaag besteld, morgen in huis. haha Very Happy
Terug naar boven

Berichten van afgelopen:   

Paniekaanval.nl Forumindex :: Tips en Trucs :: Gras onder mijn voeten. Bruno-Paul De Roeck Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
Pagina 1 van 1

Ga naar: