Forum

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Paniekaanval.nl Forumindex :: Stel je hier voor :: Paniek en relatie Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Auteur Bericht

Arthur32

BerichtGeplaatst: 12-07-2010 13:22    Onderwerp: Paniek en relatie Reageren met citaat

Goedemiddag,

Ben vrij nieuw actief op dit forum dus maar even onder het kopje "voorstellen" gebleven.
Ik heb door de paniek die nu al vanaf 1997 duurt met ups en downs, moeite om een partner te vinden of relatie in stand te houden door onbegrip, omdat je je opeens goed voelt en dan weer niet en het lijkt dat je geen moeite wilt doen voor de relatie etc. Nu heb ik met medemensen die paniekaanvallen hebben gehad of nog altijd wel uitstekende vriendschappen/relaties. Misschien heeft iemand ervaring met een man-vrouw relatie met allebei paniek of zou een vrouw met dito stoornis als ik ook zon gelijkwaardige relatie willen omdat je elkaar beter begrijpt, alleen niet veel kan doen samen dan maar wel weet waarom. Ik zou dus kort gezegd wel een relatie prefereren met iemand met paniek. Wij dat ook zo voelt of interesse heeft zelfs als vrouw, kan contact opnemen Smile Mijn email en msn is ardvw@hotmail.com en ik woon in omgeving haarlem ben 34 jaar en werk op de effectenbeurs en dus al sinds 1997 last.

Met vr gr

Ard
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger

Maayke

BerichtGeplaatst: 12-07-2010 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Arthur,

Welkom hier! Ik heb geen ervaring met een panieker in een relatie. Mijn man is de altijd zijn nuchtere zichzelf.

Succes Maayke
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

P. Aniek

BerichtGeplaatst: 29-07-2010 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo Arthur,

Welkom hier. Ik hoop dat je zoekt wat je vind of dat je de paniek zodanig aan kunt pakken dat je misschien een paniekvrije partner kunt vinden.

Groet,
Jody
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Berichten van afgelopen:   

Paniekaanval.nl Forumindex :: Stel je hier voor :: Paniek en relatie Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
Pagina 1 van 1

Ga naar: