|
| Auteur |
Bericht |
|
mupke
|
Geplaatst: 29-07-2010 10:59 Onderwerp: |
|
|
| Ik wacht nog ff het gesprek met mijn psych dadelijk af, daarna maak ik een definitieve keuze. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
odie
|
Geplaatst: 29-07-2010 15:31 Onderwerp: |
|
|
he claudia,
verdorie wat een lastige keus!. Ik heb nog even flink voor je zitten googlen maar kan niets vinden over mensen die ervaringen met hun hebben. Ook op hun namen is niets te vinden behalve die naam van die vrouw is een verwijzing naar een darmspoeling-ding waarvan de website niet werkt.
Geen vertrouwen hebben is niet gaan (vertrouw op je eigen stem!!!!!!) en ik snap dat het niet gaan niets met je angsten te maken heeft als wel met je innerlijke stemmmetje. Hoewel ik het idee achter hun aanpak wel kan begrijpen, maar wellicht zijn daar ook iets proffesionelere mensen voor? heb je al betaald? , zijn ze ergens bij aangesloten, krijg je het vergoed?
Sterkte en dikke kus! |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
mupke
|
Geplaatst: 29-07-2010 15:43 Onderwerp: |
|
|
Ben net bij mijn psych geweest en zij raad e aan om niet te gaan. Ze vond het allemaal erg vaag en heel raar dat ik er alleen zou zitten. Ze zegt ook dat juist door teveel te gaan praten mijn klachten juist kunnen verergeren en je ook tijd nodig hebt voor ontsanning en afleiding. Ook zijn ze niet aangesloten bij een beroepsvereniging. Heb gelukkig nog niks betaald! Moet nu alleen nog afzeggen. Ga ik via de mail doen, dan kan ik me beter verwoorden en denk dat ze me anders om willen praten en dat wil ik niet. En Odie, ik heb ook eens gegoogled, kan ook nergens ervaringen vinden.
Wel heel erg bedankt voor al jullie reacties! |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
odie
|
Geplaatst: 29-07-2010 15:51 Onderwerp: |
|
|
| oh fijn......zag het nl. niet zitten maar wou je niet opstoken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Bert

|
Geplaatst: 29-07-2010 15:55 Onderwerp: |
|
|
| odie schreef: | | oh fijn......zag het nl. niet zitten maar wou je niet opstoken. |
Like wise!!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
mupke
|
Geplaatst: 29-07-2010 16:00 Onderwerp: |
|
|
| Heb de uitslag van brainmed binnen, zie onder medicijnen! |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
tania 67
|
Geplaatst: 29-07-2010 16:52 Onderwerp: |
|
|
hallo mupke
volgens mij heb je de juiste beslissing genomen om niet te gaan,er zijn er hier veel van ons die het een beetje een rare zaak vinden,dus goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd
groetjes tania |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
P. Aniek

|
Geplaatst: 29-07-2010 20:55 Onderwerp: |
|
|
| Goed dat je op je gevoel afgegaan bent. Dat bedriegt je meestal niet. Goed gedaan! |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Maayke
|
Geplaatst: 29-07-2010 22:54 Onderwerp: |
|
|
Claudia, ik ben blij dat je niet gaat, het is mijn te vaag, er is niks over terug te vinden op internet en dan in je eentje met drie therapeuten? Ik kreeg steeds meer een onbehaaglijk gevoel.
Liefs Maayke |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
san74
|
Geplaatst: 30-07-2010 07:38 Onderwerp: |
|
|
hoi claudia
ik ben ook blij dat je niet gaat, had er ook echt een naar gevoel bij. ik begrijp dat je zo opzoek bent na iets wat jou van je angsten af kan helpen, ik herken dat, heb in de loop der jaren ook al heel watgeld uitgegeven aan mensen, therapien enz. om van mn angsten af te komen en aan het 1 heb ik wat meer gehad als het ander, duizenden eoro,s heeft t al gekost, ik zeg niet dat het weggegooid geld is, want overal heb ik wel iets aan gehad, maar feit is wel dat ik er nog steeds niet vanaf ben. loop nu bij iemand (naast de dagbehandeling) waar ik op dit moment heel veel aan heb en die ook echt niet uit is op geld (ik ben er meestal zo,n 1,5 uur betaal 25 euro,maar als ik het niet zou kunnen betalen, moet ik het ook aangeven) ze kan mn angsten niet wegtoveren natuurlijk, maar geeft me wel veel zelfinzicht en ze doet daarnaast voetreflexologie en dat is ook ergprettig. ik hoop dat als je verder opzoek gaat naar iets, wat vind wat bij je past en wat je echt verder kan helpen, blijf je verstand gebruiken en trap niet in elk mooi praatje en zeker niet als je het je handen vol geld kost, want ik geloof niet dat er een wonder iets bestaat, je weet dat je het zelf moet doen ,je kan alleen maaropweg geholpen worden. succes meid!
knuffel van mij. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
mupke
|
Geplaatst: 30-07-2010 11:33 Onderwerp: |
|
|
San je hebt gelijk! Soms kom je op zo'n punt dat je er alles voor over hebt om er van af te komen en ik heb ook al de nodige euro's uitgegeven in de hoop dat ik me beter zou gaan voelen. Je leert inderdaad overal wel iets van maar vaak ben ik daarna ook teleurgesteld dat ik er niet van af ben en dat maakt me weer onzeker.
Wat fijn dat je nu iemand hebt gevonden waar je baat bij hebt en je er veel van leert! Dat geeft je weer een energieboost van vertrouwen! |
|
| Terug naar boven |
|
|
|