Forum

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp   Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 145, 146, 147  Volgende
Paniekaanval.nl Forumindex :: Medicatie :: sinds twee weken weer aan de ad Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Auteur Bericht

mupke

BerichtGeplaatst: 27-07-2010 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben wezen shoppen met mijn moeder, ze moest een nieuwe bril is altijd een hele opgave om iets moois te vinden. Het was eigenlijk best gezellig, niet veel gedachten gehad. Had me van te voren wel een halve oxa genomen, ben gewoon ook nerveus over die beslissing die ik moet nemen. Ik twijfel heel erg omdat ik dan maar de enige patient/client ben en geen mede lotgenoten, ik moet dan echt een hele week met die man optrekken en daar zie ik tegenop, geen afleiding door een gezellig met anderen te babbelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

odie

BerichtGeplaatst: 27-07-2010 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

ik lees mee nog steeds, maar heb zelf even in alle hevigheid klachten.........spanning in mijn keel, nek verschrikkelijk , tja en dan word ik weer bang. Mijn moeder is hier , manlief is paar dagen vissen......geeft nog meer stress, mijn moeder dan. Alle belachelijke oude patronen van vroeger komen boven. Mag het niet zeggen maar ik snap soms dat mensen breken met hun ouders. mijn moeder is nooit een moeder geweest.....alleen maar bezig in haar eigen shit-huwelijk. Ik wou dat ik van dat gevoel afkwam......

Mup, wou dat ik met je mee kon.....wanneer ga je? Misschien kan ik wel wat regelen.....
Terug naar boven

odie

BerichtGeplaatst: 27-07-2010 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat

of ben ik te negatief, moet ik toch zoeken naar positieve dingen uit mijn jeugd?
lukt me niet.....kan iemand me zeggen hoe ik dat moet loslaten en voor mezelf kies?
Maayke, kan ik een keer bij jou langskomen? Het lijkt me zo prettig is met iemand te kletsen 1 op 1 die ook echt angsten snapt Wink
Ik wil er vanaf!!!!!!!!
Terug naar boven

Maayke

BerichtGeplaatst: 27-07-2010 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ha lieve zus, ja echt, het geeft een heerlijk gevoel als je jezelf weer terug herkent. En ook weer een stukje vertrouwen dat het goed komt. Ik klim door hoor ik kan je al een beetje zien!!! Vandaag iets minder maar ik ben ook doodmoe. Alles regelen op het werk, zorgen dat de medicijnen voor de honden genoeg in huis zijn, huis moet schoon, was moet weg, caravan moet schoon en ingepakt, boodschappen. Maar goed als we vrijdagmorgen wegrijden dan hebben we ook vakantie Very Happy
Dikke knuffel terug zusje!

Claudia ik zou het doen, niet geschoten is altijd mis en het zou hartstikke fijn zijn als Odie met je mee kan. Het lijkt mij een supergoed idee. Zijn jullie niet alleen in het onbekende. Fijn dat je met je mams naar de stad bent geweest, dat is weer een stap vooruit, en je hebt het nog gezellig gehad ook, zonder nare gedachten en angst.

He Odie, tuurlijk ben je welkom hier! A.s. vrijdag ben ik twee weken op vakantie en rond de 14e augustus terug. Voor daarna kunnen we afspreken. Ik vind het ook fijn om met iemand over die rotangsten te kunnen praten, ik heb om me heen niemand die dit ook heeft. Laat maar weten.

Dikke knuffel allemaal, liefs Maayke
Terug naar boven

odie

BerichtGeplaatst: 27-07-2010 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Maayke, dank je Wink een heeeele fijne vakantie en ben blij voor je dat je je af en toe en steeds vaker beter voelt.
Terug naar boven

mupke

BerichtGeplaatst: 27-07-2010 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh dat zou super zijn als iemand mee ging, denk alleen dat ze dat niet willen, weet het niet. Ik heb wel een mail gestuurd met dat ik twijfel en waarom ik twijfel, nog geen antwoord gehad.
Misschien moet ik voor ogen houden, dat als ik weg wil, ik altijd naar huis kan, er is in feite niks verplichts, toch?

Odie, je ouders heb je helaas niet voor het uitkiezen. Mijn moeder zou ik voor geen goud willen missen maar mijn vader dat is een ander verhaal. Mijn vader had altijd tig regeltjes, ging zich zelfs bemoeien met wie ik als vrienden mocht hebben... toen ik jonger was heb ik een vader gemist, nu ik ouder ben, heb ik er vrede mee dat ik hem niet meer zie, tis beter zo.

Maayke, ik vind het super dat je van die sprongen vooruit maakt, je bent zo goed op weg, doet weer vele leuke dingen maar belangrijker nog je voelt je weer jezelf. En dat je nu moe bent is logisch met alles wat je moet regelen, maar lekker uitrusten dat komt wel als jullie op weg zijn, gezellig met je gezin genieten! Ik gun het je zo!
Terug naar boven

trisja

BerichtGeplaatst: 29-07-2010 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat

hallo allemaal
ik ben weer thuis en ik baal haha
heb het super naar me zin gehad dus had nog wel willen blijven
nu thuis best wel sago ,maar dat heb ik altijd dan alles weer ritme
op vakantie heb ik ook een lekkere borrel kunnen drinken geen last van gehad
ben ook aan t afbouwen van de a.d ,inmiddels 50 mg minder

gaat van de week alles ff op me gemakje bijlezen

fijne vak voor de gene die nog gaan

liefs tris
Terug naar boven

odie

BerichtGeplaatst: 29-07-2010 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat

welkom thuis!!!!
Terug naar boven

mupke

BerichtGeplaatst: 29-07-2010 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Trisja, super dat je genoten hebt! ben benieuwd naar foto's op hyves!
Terug naar boven

Maayke

BerichtGeplaatst: 29-07-2010 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Trisja, fijn dat je een supergoeie vakantie hebt gehad, ja het is altijd even weer wennen om het goede ritme te komen.

Claudia, zo lief wat je zegt. En ik gun jou ook zo het je goed voelen. En doorgaan hoor, en als je evt. toch de overstap gaat maken naar andere medicatie zou je Patries nog kunnen vragen hoe haar opbouw van venlaxine ging. Op onze steun kun je rekenen!

Odie, hoe is t met jou gegaan in Amsterdam? Ik hoop dat het enorm meegevallen is en dat je een fijne dag hebt gehad.

Hoe gaat de rest? Bert, Charly, Girl (is op vakantie volgens mij), Jermen en iedereen die ik vergeet op te noemen.

Hier staat de caravan klaar en morgenvroeg vertrekken we. Beetje zenuwachtig gevoel maar ik heb er toch zin in. De komende weken dus minder forum van mijn kant, ik neem mijn laptop wel mee, maar geen idee of ik verbinding kan krijgen. Anders tot over twee weekje!!!

Lieverds, allemaal een dikke knuffel en ik ga jullie missen.

Liefs Maayke
Terug naar boven

mupke

BerichtGeplaatst: 30-07-2010 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat

lieve Maayke, je zult wel al weg zijn maar ik wens je toch nog een hele fijne vakantie! Super dat het zo goed met je gaat en je gaat daarom ook dubbelop genieten de komende weken!

Trisje, hoe was het slapen in je eigen bed?

Met mij gaat het ietsjes minder, achja ben nerveus, vanavond afscheidsfeest van mijn werk, zie ik de meeste voor de laatste keer, zal wel emotioneel worden. En alle spanningen van de afgelopen week komen eruit, heb dan ook weer een koortslip, damn, net vandaag, zal leuk staan op de foto's die vanavond gemaakt worden, denk dat ik steeds mijn glas maar voor mijn mond hou Wink Mijn psych zei gister tegen me dat ik rustig een paar glazen wijn kan drinken, dat ik niet bang moet zijn dat ik controle verlies, dus wie weet vanavond.......

Hoe gaat het met de rest? Charly al lang niks meer van gehoord......
Terug naar boven

mupke

BerichtGeplaatst: 31-07-2010 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb gisteren echt een superavond gehad, was wel nerveus van te voren maar heb lekker geklets, zelfs 3 wijntjes gehad, héél veel gelachen en helemaal geen één nare gedachte gehad, heerlijk! Ik was weer Claudia, al kan ik soms wat verlegen zijn.
Maarja vandaag of eigenlijk vanacht toen ik weer thuis was kwamen de gedachten natuurlijk weer volop tevoorschijn, stom dat je na zo'n goed moment weer een terugval hebt. Maar ik koester het moment van gister! Hoop dat ik me alleen vandaag ff zo voel.

Hoe is het met de rest? Girl, Maayke en Jermen zijn lekker op vakantie.

Oja ook nog goed nieuws, gister was de manager van het bedrijf er en ik mag samen met twee anderen voorlopig langer blijven om de vestigingen in duitsland en oostenrijk te ondersteunen. Volgende week gaan we dit bespreken, moet natuurlijk wel iets tegenover staan.
Terug naar boven

betje22

BerichtGeplaatst: 01-08-2010 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat

mupke in iedergeval een goede avond gehad goedzow. beetje bij beetje komt het. ik heb nu vakantie en ik hoop dat dit een beetje bijdraagt aan mijn rust. voel me nu voornamelijk erg moe en nergen zin in. ik had ook moeite met wijn drinken hoor. omdat ik een paar weken geleden echt slechte ervaring had na een aantal wijntjes durfde ik opeens geen wijn meer te drinken. nu ben ik er niet meer bang voor.
Terug naar boven

trisja

BerichtGeplaatst: 02-08-2010 12:08    Onderwerp: Reageren met citaat

hallo lieverds
er zijn er een hoop met vakantie hopelijk hebben ze t net zo leuk als dat ik t gehad heb

trisje heeft wel een klein terug valletje geen echte angst maar wel dipperig
en dat geeft dan wel angst ...angst om depressief te worden
ik ben natuurlijk ook aan het stoppen met de medicijnen heb daar geen klachten van
wil stoppen door die haaruitval die nog steeds aanwezig is

deze week heeft me mannetje nog vrij dus hou me hart vast hoe t volgende week gaat
dan ben ik weer alleen. best bang voor een grote dip

jeemig wat is dat toch weer balen zo ben ik de oude en zo val je weer
nou ja t zal wel weer over gaan,hoop ik teminste

liefs tris
Terug naar boven

Airwave

BerichtGeplaatst: 02-08-2010 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat

trisja schreef:
hallo lieverds
er zijn er een hoop met vakantie hopelijk hebben ze t net zo leuk als dat ik t gehad heb

trisje heeft wel een klein terug valletje geen echte angst maar wel dipperig
en dat geeft dan wel angst ...angst om depressief te worden
ik ben natuurlijk ook aan het stoppen met de medicijnen heb daar geen klachten van
wil stoppen door die haaruitval die nog steeds aanwezig is

deze week heeft me mannetje nog vrij dus hou me hart vast hoe t volgende week gaat
dan ben ik weer alleen. best bang voor een grote dip

jeemig wat is dat toch weer balen zo ben ik de oude en zo val je weer
nou ja t zal wel weer over gaan,hoop ik teminste

liefs tris

Hey Tris (en alle anderen),

Herken dat heel erg, ben stukje bij beetje mijn leven weer een beetje aan het oppakken en heb momenteel ook zo'n "dipperig" terugvalletje waardoor ik angstig ben depressief te worden, maargoed, ik probeer het maar zo te zien: Het gaat veel beter dan een maand geleden, toen ik bang was naar buiten te gaan en de hele dag alleen maar met mijn lichaam en angsten bezig was. Ik ben er nog niet, maar dat komt wel goed, 't heeft alleen tijd nodig en ondanks dat de eerste maand AD zwaar klote is, ben ik ergens wel blij dat ik het heb genomen, het helpt me zeker!.

Veel liefs, knuffels en sterkte allemaal!
Terug naar boven

Berichten van afgelopen:   

Paniekaanval.nl Forumindex :: Medicatie :: sinds twee weken weer aan de ad Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
Pagina 140 van 147 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 145, 146, 147  Volgende

Ga naar: