Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Gebruikersavatar
Door wilma
#6108
Hoi Allemaal,
Ik ben niet begonnen met Sertraline... is hier iemand bekent mee??

Groetjes Wilma
Door Sonja
#6980
Hoi, ik slik sinds 2 weken Sertaline dus ik ben er nog niet zó in thuis.
Ze zeggen dat het een inwerktijd nodig heeft van zo'n 3 tot 6 weken.
Ik ben benieuwd wanneer ik me dus wat prettiger in m'n vel ga voelen.

Groetjes,
Sonja
Gebruikersavatar
Door wilma
#7147
Hoi Sonja,,

Ik slik ze nu een kleine 8 weken en ik nmoet zeggen dat ik me nu wel lekker voel.
Ik slik er wel 3 per dag,, maar ja is niet anders.
Misschien kan ik later wel weer afbouwen, en het kan ook zijn dat ik ze altijd nodig heb, omdat ik wel vaker ben gestopt. en kom mezelf dan ook wel na een tijdje weer tegen.
Wens je alle goeds,

Groetjes, Wilma
Door twister
#7482
Hoi hoe gaat het nu met jullie en de sertraline.

Wanneer merkte je dat de medicijnen echt aansloegen.

Ik slik nu 4 weken 50 mg en ben 1 week geleden met 100 mg begonnen. Kan weer goed slapen en heb niet echt paniekaanvallen alleen voel me nog beetje depri?

Thanks
Door Effey
#7920
Ik heb het 10 jaar heel aardig gered met 100 mg. Ik had er niet mee moeten stoppen maar ik wilde het proberen. Helaas kreeg ik een terugval en ben ik nu weer aan het opbouwen.

Ik had door de jaren heen met die 100 mg het idee dat mijn gevoel wat was afgevlakt. Ik ben toen naar 50 mg gegaan en toen was dit al een stuk minder, hooguit miste ik de scherpe kanten aan emoties maar daar is goed mee te functioneren wat mij betreft.

Ik hoop dat het opbouwen goed gaat en ik denk er voorlopig niet meer over om te stoppen.
Paniekaanvallen en CBD Olie