Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door Nop
#9931
Ik heb door de longarts bevestigd gekregen, dat is astma en copd (longemfyseem) heb. Achteraf gezien heb ik vaak hyperventilatie verward met een astma aanval. Het zal elkaar misschien wel uitlokken maar ik vraag me af of meer mensen dit hebben.

Ik moet zeggen, dat het kwa angst een stuk beter met me gaat. Ik stap weer in de bus en de trein en ik rij ook weer vrij probleemloos auto. Ik heb er eigenlijk niet zoveel voor hoeven doen. De paniek kwam een keer opzetten in het verleden maar het is ook vanzelf weer minder geworden. Er is dus hoop voor iedereen. Ik heb wel veel geoefend met reizen maar het gaat nu vanzelf eigenlijk en ik krijg niet meer van die lichamelijke reacties als ik dingen onderneem.
Door Leon
#9934
he Nop. Buurman. Goed weer eens wat van je te horen. Maar ik dacht als ik niets hoor zal het wel beter gaan met hem. Je beenbreuk was destijds wel schrikken maar ik geloof dat het wel de ommekeer van je leven was. Want je wilde je toen laten opnemen \, toch?

Jammer van de astma en longemfyseem maar nu heeft het beestje een naampje en kan je er wat aan doen.

Ga lekker door zo en blijf inderdaad alles ondernemen en niet thuis zitten. Alcohol onder controle? en nog steeds alles goed met de liefde?

Leon
Door Nop
#9938
Leon,

Bedankt voor je reactie. Het been is geheeld. De alcohol is onder controle dankzij de liefde ook en een opname is niet meer aan de orde. Ik heb wel polyneuropathie overgehouden aan mijn losbandig gebruik in het verleden. Houdt dus in, dat mijn voeten en handen gevoelloos zijn maar af en toe doet het ook zeer. Heel tegenstrijdig maar het hoort er bij. Is zenuwpijn en dan voelt het net of het brand. Verder zijn de spieren wat slap want die worden ook aangestuurd door zenuwen en die werken niet meer zo goed. Merk ik een beetje met lopen. Ik gaf al aan, dat een hoop van mijn benauwdheidsklachten een lichamelijke oorzaak heeft. Door die astma maar ik kon dat beestje geen naam geven. Was wel een opluchting (wat een raar woord als je ademnood hebt) Verder alles goed met je ?

Groetjes,

Noppie
Paniekaanvallen en CBD Olie