Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Gebruikersavatar
Door Maarten
#13538
Ha, ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest. Heel ff paniekerig in de wachtkamer. Dus gelijk vechten met positieve gedachtes en... angst weg!!!

Eenmaal binnen bij de nieuwe huisarts heb ik alles uitgelegd en begin direct met afbouwen van de paroxetine :D Ik heb er oxazepam bijgekregen voor de zekerheid.
Dat kreeg ik dus echt niet van mn vorige huisarts! Ik slik ze ook alleen als het echt nodig is.

Over 2 weken ga ik weer terug op de mirtrazapine :D M'n oude vertrouwde medicijn. En nu heel erg hopen dat het weer net zo goed werkt als vroeger.
De huisarts heeft namelijk het idee dat door de ontelbare tegenslagen van afgelopen tijd de paniek weer is terug gekomen.

Volgende week moet ik weer komen voor controle en om doorverwezen te worden naar een dermatoloog en psych.

Eindelijk begint het balletje nu hard te rollen :D :D
Gebruikersavatar
Door JeroX
#13542
Wat een geweldig nieuws maarten. Fijn dat je nieuwe huisarts je niet laat doormodderen. Ik hoop en wens dat het eindelijk wat leuker wordt in je leven. En inderdaad, tegenslagen maken je zwakker waardoor je weer vatbaarder wordt voor de angst.
Heel goed van die oxa, alleen drink er niet bij, want dan kunnen er rare dingen gebeuren !!
Ik spreek helaas uit ervaring, maar ben dat ook gestopt en dat nog steeds :D
Groetjes en heel veel sukses
Jeroen
Gebruikersavatar
Door Maarten
#13873
Haaaaaaaaaaa gister heb ik daadwerkelijk mn laatste 1/4 pil genomen!!!!!!
Ben echt rot wakker geworden en ook ff misselijk geweest en dus extreem angstig. Moet straks ook naar de schuldhulp en ben echt erg zenuwachtig. Maaar normale mensen hebben dat denk ik ook. stomme getwijfel!

Maar ook een beetje feest omdat ik er van af ben!!!!
Gebruikersavatar
Door Maarten
#14563