Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Gebruikersavatar
Door erica
#14785
het ging super tot een paar dagen weer maar nu zit ik er gewoon weer middenin :S heb op de terug weg in de auto al een pa gehad kreeg pijn in me hals en arm :S en nu zit ik thuis en heb ik nog steeds en pa zijn er meer mensen die zo'n last hebben van een pa ik bedoel zolang? je leest overal dat een pa na 10 min weg is maar ik heb dat nou nooit hij blijft altijd best wel lang hangen uurtje soms langer :S
Door - Riekie -
#14787
Hoi,

Bij mij duurde de pa dinsdagavond ook wel wat langer.
Zodra ik het koud krijg, is de pa over.

Die pijn in de arm en hals herken ik wel.
Heb op dit moment sowieso veel last van me arm en hand.
Door Leon
#14791
Jeetje meid. je ging zo lekker de laastet tijd en hup staat mijnheer paniek weer eens om de hoek. Probeer toch dat knopje te vinden . Je kan het wel
Gebruikersavatar
Door erica
#14797
Leon schreef:Jeetje meid. je ging zo lekker de laastet tijd en hup staat mijnheer paniek weer eens om de hoek. Probeer toch dat knopje te vinden . Je kan het wel
ja klopt alleen het stopt gewoon niet heb nu f een periode dat ik nergens van kan genieten overal komt het opzetten drom ga ik maandag ok naar de dokter heb n dubbele afspraak dus heb alle tijd want ben nu nog jong en wil zo iig niet 20 jr doorgaan
Gebruikersavatar
Door Yogini
#14877
Hey Erica, hoe gaat het nu intussen met je?

Bij mij blijft het enge gevoel ook niet beperkt tot 10 minuten tijdens een PA trouwens. Ik heb zelfs bijna geen PA's meer. Bij mij is het eerder een algemeen nerveus/bang/vreemd gevoel.

Ik kan nu nog wel veel zeggen over mezelf maar dat doet er hier effe niet toe he, hah. Het enige dat hier telt is dat je inziet dat jij 'n ontzettende knokker bent als ik je berichten zo lees en dat 't 100% zeker goed met je komt!
Gebruikersavatar
Door B-online
#14888
Yogini schreef:
Bij mij blijft het enge gevoel ook niet beperkt tot 10 minuten tijdens een PA trouwens. Ik heb zelfs bijna geen PA's meer. Bij mij is het eerder een algemeen nerveus/bang/vreemd gevoel.

!
Same here..
Gebruikersavatar
Door erica
#14911
hoi hoi thnx voor jullie berichten

ja hoe gaat het hier nog niet veel beter moet ik zeggen vandaag dokter geweest en 15 juli moet ik terug komen daar komt een vrouw praten die altijd gewerkt heeft bij ggz maar dus nu zich bezig houd met deze dingen omdat de dokter gewoon vind dat het beter kan dus was ik heel blij mee :D en ja nu heb ik al vanaf 5 uur zo'n gevoel van : zeur irri gevoel op me borst en af en toe wazig maar goed lig nu in me bed en weet eigenlijk al dat ik nog niet hoef te slapen hihihi maar wil gewoon me ritme erin houden! en ja klopt ik knok er ook voor maar stiekem maar ik me toch gewoon nog druk elke keer xxx
Paniekaanvallen en CBD Olie