Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door lautje
#39412
Ja ik snap je helemaal hoor. Het is gewoon ook zo stom dat we er zo mee bezig zijn Kan straks ook wel naar buiten lopen en onder een auto komen en dood gaan is nog veeeeel erger maar daar ben ik dan weer totaal niet mee bezig. Ik loop wel bij een homeopaat en heb een middeltje gekregen waardoor de angst en depressief gevoel wel een stuk monder is geworden . Maandag ga ik voor het eerst naar een psycholoog. Maare krijg je geen therapie ofzo en heb je miss msn kunnen we makkelijker praten haha en die heb ik ook altijd aan staan op mij mobiel dus kan je altijd wat vragen als je het even nodig heb
Door Weve
#39413
MSN heb ik niet... :( .ik chat altijd via hyves....

Ja, het is lastig om er zo mee bezig te zijn, maar ik moet (dwang ofzo) van mezelf antwoord hebben op deze twijfel-vraag..... en zo nu en dan ben ik er even helemaal vanaf, speelt het geen rol en dan ineens als de stress toeslaat en ik weer angstig wordt...zit ik er weer in.

Heb cgt en ik ben al heel wat verder dan vorig jaar, maar het blijft zo'n valkuil.....en in erge periodes ga ik aan de valeriaan...dat helpt ook wel wat om weer wat rustiger te worden.
Door Weve
#39414
maar het is makkelijker te chatten...dan steeds in en uit te loggen hier naar toe ha ha
Door lautje
#39415
Ja idd haha maar heb ook hyves alleen moet ik dan wel effe kijken hoe dat chatten gaat maar volgens mij is dat wel makkelijk. Ik hoop ook zo'n soort therapie te krijgen . Wel beter dat het een stuk beter gaat en je er soms geen last van heb ik ben er eigenlijk de hele dag nog mee bezig alleen tot aan vorige week kon ik niks meer alleen maar huilen en tv kijken maar dat gaat gelukkig nu een stuk beter
Door Weve
#39416
ik heb ook van die dagen dat ik er in mijn hoofd 24/7 mee bezig ben....behalve in de periodes dat ik het minder heb. Tot het moment dat ik denk: he, ik heb er niet aan gedacht..... en dan gaat het (natuurlijk) mis.

CGT is echt fijn, maar het is geen wondermiddel. Het is heel hard werken en een lange weg. Ik heb tot nu toe geen medicatie hoeven gebruiken, maar dat is soms ook heel zwaar. Net voor de kerst heb ik een paar weken vrij (ziek) moeten nemen op het werk, omdat de therapie zwaar is en ik zo moe was.
Heb ontdekt dat het wel heel goed helpt om te zorgen dat je het niet te druk hebt, een goede balans dus. Maar ja, als er iets op tv komt over mensen die psychisch niet goed zijn, of door het lint zijn gegaan zeg maar, is mijn rust weer voorbij.

Chatten op hyves gaat makkelijk, maar dan moet je wel vrienden met elkaar zijn...
Door lautje
#39417
Ja wil ik wel worden hoor wat is jou hyves ? Ik heb geen idee wat mijn site is. Alleen moet je er geen krabbels over sturen want er zijn er maar een paar in mijn omgeving die het weten :)
Door Weve
#39419
zal ik mijn hyves naar je mailen? Wat is je adres?
Bij mij ook maar niet krabbelen....in mijn omgeving zijn er ook weinig die van de hoed en de rand weten, ha ha. En niet de hele wereld hoeft mee te genieten, toch?

Anders schreven we er wel een boek over...
Door lautje
#39420
Ja idd stuur hem maar in prive bericht weet je hoe dat moet? Op me naam klikken en dan pb in mijn email staat ook me volledige naam vind dat toch wat eng je weet nooit wie er allemaal op dit forum kijken haha dat is weer wat van mij hoor.
Door Weve
#39422
heb je eerst een testbericht gestuurd...als ik dat goed heb gedaan, zal ik je m'n site mailen...ik heb hetzelfde idee als jij hoor...
Door lautje
#39424
Heb je weer berichtje terug gestuurd :)
Paniekaanvallen en CBD Olie