Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door gulema
#39339
Hallo, ik ben vandaag begonnen aan een nieuwe ademtherapie. Ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft. Ik doe het bij een ervaringsdeskundige, die zelf ook 30 jaar angsten heeft gehad en mede door deze manier van ademen nu gewoon kan funcioneren. Ik moet zeggen, ik heb nu alleen de technieken geleerd en het is best moeilijk. Je lichaam gaat gewoon protesteren, wat logisch is. Ik ben wel benieuwd of iemand hiermee bekend is. Het is via Reventacare ook wel Afhh genoemd. Gr. Gul
Door lautje
#39343
hoihoi

Wat moet je dan precies doen??

groetjes
Gebruikersavatar
Door P. Aniek
#39348
:roll:
Laatst gewijzigd door P. Aniek op 16 mei 2012, 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Willemien
#39349
Hoi hoi,

Ik heb zelf ook even geinformeerd naar Reventacare, maar het wordt niet vergoedt.
Op de website zijn ze eerlijk gezegd ook wat onduidelijk over de kosten. Weet iemand daar iets meer van toevallig??

Willemien
Gebruikersavatar
Door P. Aniek
#39350
:roll:
Laatst gewijzigd door P. Aniek op 16 mei 2012, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door gulema
#39352
De prijzen zijn inderdaad niet duidelijk, het is zo dat de prijzen verschillen als het via een werkgever, uwv of uitkeringsinstantie is. Als particulier is het rond 60 euro per keer. En dat word inderdaad niet vergoed door de zorgverzekering. Het is wel zwaar, 10 weken lang elke dag 2 keer oefenen. @ jody; had jij toen je begon ook dat je nek en schouders veel gespanner waren?
Door lautje
#39354
Het lijkt wel wat op hyperven maar wat moet je precies doen dan ?
En die pijn kan van spanning komen kan ook van stressontlading komen is bij hyperven ook je lichaam gaat alle stress eruit gooien dus kan je eerst meer klachten hebben of je klachten worden even erger.
Paniekaanvallen en CBD Olie