Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door bonni
#53663
Al een paar weken iedere dag rond dezelfde tijd(nu dus) krijg ik het ineens warm, heel mn hoofd lijkt te ontploffen en bonken als een gek...word angstig en ga hyperen...
Ben elke keer zo bang dat ik weer dood ga.
Heb op dit moment wel meer stress en ben ook over vermoeid dus waarschijnlijk heeft het daar alles mee te maken, maar om eerlijk te zijn ben ik bang voor een hoge bloeddruk...

Dus kortom, Angst, angst en nog eens angst :cry: :( :( :(
Zit er ff helemaal doorheen
Door Kelly__
#53665
bonni schreef:Al een paar weken iedere dag rond dezelfde tijd(nu dus) krijg ik het ineens warm, heel mn hoofd lijkt te ontploffen en bonken als een gek...word angstig en ga hyperen...
Ben elke keer zo bang dat ik weer dood ga.
Heb op dit moment wel meer stress en ben ook over vermoeid dus waarschijnlijk heeft het daar alles mee te maken, maar om eerlijk te zijn ben ik bang voor een hoge bloeddruk...

Dus kortom, Angst, angst en nog eens angst :cry: :( :( :(
Zit er ff helemaal doorheen

Hoi lieve meid,
Jammer te horen dat met jou ook niet goed gaat. Je mag me aanspreken op facebook en ik heb die klachten ook. Wat niet :/ pfff rotpaniek
Knuff
#53667
bonni schreef:Al een paar weken iedere dag rond dezelfde tijd(nu dus) krijg ik het ineens warm, heel mn hoofd lijkt te ontploffen en bonken als een gek...word angstig en ga hyperen...
Ben elke keer zo bang dat ik weer dood ga.
Heb op dit moment wel meer stress en ben ook over vermoeid dus waarschijnlijk heeft het daar alles mee te maken, maar om eerlijk te zijn ben ik bang voor een hoge bloeddruk...

Dus kortom, Angst, angst en nog eens angst :cry: :( :( :(
Zit er ff helemaal doorheen
Kan je niet eens op dat moment je bloeddruk laten controleren? Als je dan hoort dat het goed is heb je misschien meer rust!
Door matthias9
#53677
Een hoge bloeddruk hoef je je niet druk om te maken dat is een syptoom geen klacht.
Heb zelf trouwens ook hoge bloeddruk (Door de stress)
Door bonni
#53689
matthias9 schreef:Een hoge bloeddruk hoef je je niet druk om te maken dat is een syptoom geen klacht.
Heb zelf trouwens ook hoge bloeddruk (Door de stress)
Maar het kan wel gevaarlijk zijn op den duur toch?
Ik slik wel medicijnen tegen de hoge bloeddruk dus dat moet ook werken als het goed is.
Heb eens nagedacht en ik denk dat ik door vermoeidheid en stress op dit moment gewoon heel veel aan het hyperventileren ben.
Van de week toch maar eens even naar de dokter.
Door matthias9
#53692
Een hoge bloeddruk is niet gevaarlijk, een hoge bloeddruk is gevaarlijk wanneer het in combinatie gaat met hoge cholesterol en nog veel meer van dat soort dingen.

Stel je voor je hebt een hoge bloeddruk dan komt dat door de spanning die jouw lichaam heeft en die moet opgelost worden. Mijn bloeddruk was altijd te laag en mijn gemiddelde bloeddruk is nu 144/96.. moet je nagaan wat stress met je doet.

Overigens heeft mijn vader heel lang rond gelopen met een extreem hoge bloeddruk (255/150) sinds dat behandelt is heeft hij geen migraine meer dus gaan we er van uit dat ie wel zeker 4 jaar ermee rond gelopen heeft en mijn oma heeft het ook heel lang als hoge bloeddruk! En ze leven allebei nog :)
Paniekaanvallen en CBD Olie