Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Door Nadine
#59991
sorry voor het late antwoord, maar ik vloog uit internet.
'k Heb het eens bekeken en Utrecht zou voor mij evt. te doen zijn, al moet ik nog navragen hoe lang de trein er over doet.
Voor mij is het 110 km.

Hebben jullie een voorstel voor een andere plaats?

Oja, Arnold, denk je nog eens aan dat pb?
groetjes
Door Nadine
#59995
Ik weet niet of mijn antwoord geplaatst is, dus ik zet het even opnieuw.

Utrecht is voor mij 110 km, ik moet nog uitzoeken hoe dat zit met treinverbindingen.

Laten jullie iets weten?
Ik kijk er ongelooflijk naar uit.
slaapwel iedereen
:)
Door Nadine
#60002
Utrecht is voor mij te doen, ik moet nog uitzoeken hoe het met de trein zit.
Ik kan niet op dins-, donder- en zondag.

Kunnen we nu beginnen met concreet af te spreken?
:D
Door Nadine
#60005
Kunnen we nu dan concreet beginnen afspreken?
:D
Door mulder
#60012
ikzelf heb niet zo'n behoefte om af te spreken, maar ik heb een tijdje geleden wel iets geplaatst over een praatgroep van de Angst Dwang en Fobie Stichting die praatgroepen heeft. Dus als het hier niet lukt, kijk eens op hun site. Ik ben wel eens bij een bijeenkomst geweest en ze pakken het heel professioneel aan met ervaringsdeskundigen etc. Succes met afspreken
Door Nadine
#60020
Mulder,
bedankt voor je reactie.
Ik heb wel grote behoefte de mensen van het forum te leren kennen, dus ik hoop dat er snel reactie komt op mijn laatste oproep?

:D :D
liefs
Nadine
Door Nadine
#60089
Kom op mensen!
We gingen toch afspreken?
Zijn er überhaupt nog kandidaten?

:)
Door arnold
#60090
ik zei het toch nadine dat het niet werkt
Door Nadine
#60103
:twisted:
:evil:

Ik geef het op.
Door Nadine
#60107
:evil:
Ik geef het op. Iedereen maakt hier loze beloftes, en als puntje bij paaltje komt, spreekt niemand concreet af.

Angst zeker?
Ik reageer voortaan alleen nog op pb.
Door Hansie
#60109
Misschien moet je ze een pb'tje sturen Nadine. Het kan zijn dat ze nog niet op het forum gekeken hebben de afgelopen dagen.
Door jermen
#60120
Ik denk dat de meeste mensen die hier zitten het best fijn zouden vinden maar als iets concreter word in paniek raken en denken toch maar niet. Het is al meerdere keren geprobeerd maar loopt elke keer op niets uit. Voor mijzelf sprekend was het forum voor mij ook altijd een punt waar ik dingen kwijt kon en andere kon steunen maa in de tijd van angst en paniek had ik er ook niet aan moeten denken iets af te spreken dat was op dat moment teveel gevraagd was alleen maar bezig met mijn gezin draaiende te houden en dat was al genoeg.
Door jermen
#60124
Ps nadine ik vind jou reactie hierop een beetje overtrokken, sommige mensen vinden het gewoon ook fijn om anoniem te blijven. en ja als iets concreter word raken sommige mensen in paniek maar om het dan te hebben over loze beloftes en alleen nog maar via pb te reageren? ?? laat ieder in zijn waarde en spreek af met de mensen die wel interesse hebben
Door SiV89
#60125
Pogingen tot afspreken kun je denk ik het beste via pb doen. Lijkt me makkelijker, en ik denk dat je dan ook meer kans van slagen hebt. En verder gewoon op de topics reageren :-).
Door arnold
#60129
ik snap nadine wel

sommige vonden het een goed idee af te spreken maar als het dan zover is om af te spreken
haken ze ineens af
dat is niet erg maar zeg dat dan gelijk en niet achteraf
Paniekaanvallen en CBD Olie