Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Door jermen
#60130
het waren 2 mensen die reageerde, misschien zitten die niet zo vaak op het forum /internet waardoor ze nog niet gereageerd hebben?
Door Hansie
#60135
jermen schreef:het waren 2 mensen die reageerde, misschien zitten die niet zo vaak op het forum /internet waardoor ze nog niet gereageerd hebben?
Inderdaad, daarom een pb'tje sturen en jullie weten wat ze willen. En anders spreek je met zijn 2-en af (Arnold en Nadine)
Door Pim
#60143
Wow wat een heftigheid.
Ik voel me aangesproken en daarom reageer ik.
Ik sta open voor afspreken nog steeds, maar ben afhankelijk van werktijden van mijn man en kids. Daarom stelde ik 'avonds voor. Ook heb ik gezegd dat jullie gewoon af moeten spreken en als ik kan kom ik maar laat het niet van mij afhangen. Ik verwacht daar begrip voor net zoals ik begrijp dat Nadine bang is in het donker en dus niet 's avonds wil.
Ik krabbel dus niet terug ben alleen niet altijd "beschikbaar".
Groetjes,
Diana
Door Nadine
#60154
jermen schreef:Ps nadine ik vind jou reactie hierop een beetje overtrokken, sommige mensen vinden het gewoon ook fijn om anoniem te blijven. en ja als iets concreter word raken sommige mensen in paniek maar om het dan te hebben over loze beloftes en alleen nog maar via pb te reageren? ?? laat ieder in zijn waarde en spreek af met de mensen die wel interesse hebben
Je hebt alle recht van mijn reactie te vinden wat je wilt.
Ik vraag me echter af of jij de hele discussie hebt gevolgd.
Dan zou je weten dat mensen wel degelijk interesse toonden.
Ik laat iedereen in zijn waarde.
Hoe lang ben jij eigenlijk al lid, en met welk recht ga je mij veroordelen?
Door jermen
#60155
Ik veroordeel hier niemand, ik geef alleen aan hoe het in zijn werk KAN gaan met mensen die last van angst en paniek hebben en dat je misschien wat meer geduld kan opbrengen omdat mensen niet elke dag achter de computer zitten.
En trouwens ik zit hier al heel wat jaartjes maar daar gaat het hier niet om. Het gaat erom dat mensen in hun waarde gelaten worden. Je kan ook denken jammer ik heb het geprobeerd maar het is niet gelukt ipv boos te worden.
Verder laat ik het hierbij
Door arnold
#60194
graag discussie afspreken afsluiten
Door Nadine
#60207
arnold schreef:graag discussie afspreken afsluiten
Waar wil je afspreken?
groetjes
Nadine
Door arnold
#60446
jammer nadine dat je je afspraak niet nagekomen bent helemaal naar mol gereden
50 euro benzine 250km gereden en me hele avond naar de klote

en jij was degene die graag een keer met mensen wilde afspreken met lotgenoten ?

maar goed dat ik de enige ben die erin getrapt is
Door Pegje
#60448
Ohhhhhhhh wat erg zeg
Door arnold
#60457
ja pegje ik snap het ook niet we hadden goed kontakt via pb maar ja iedere keer andere dag afgesproken dan kon ze weer wel dan weer niet
werd er gek van

ik denk nu heel goed na voordat ik met iemand afspreek
was gewoon serieus afspreken geen date ofzo maar gewoon ervaringen uitdelen met een bak koffie erbijj
daar is toch niks mis mee ???


xxx arnold
Door panicme
#60463
Zo erg zeg.
Ik kan me voorstellen dat je je klote omder voelt.
Sterkte !
Door mulder
#60466
Arnold, ik vind dit wel echt erg voor je,ik hoop dat Nadine een hele goede reden had. Kijk nog eens op de site van de Angst Dwang en Fobie Stichting, zij hebben ook praatgroepen voor mensen met angst op meerdere locaties Dat is professioneel geregeld en misschien heb je er wat aan.
Groetjes
Door arnold
#60470
ja datweet ik mulder maar al die praat groepen kosten ook weer geld en heb therapieen gehad

ik wilde gewoon een keer met een lotgenoot ervaring uitwisselen

maar ja dat schijnt niet te werken

(die nadine schijnt ook niet meer op het forum te zijn )

nou ja denk voortaan wel 2 keer na alhoewel niet iedereen hetzelfde is als nadien
maar je voelt je wel flink in de maling genomen

misschien is wel een keer iemand anders die er wel voor open staat



arnold
Door panicme
#60490
Ja sommige dingen lijken helaas niet wat lijkt dat heb ik ook al eens ervaren.
Ik snap niet dat mensen zo doen, wat bereik je er mee vraag ik me dan af.
Misschien had ze een goede reden ja maar dan had ze je dat wel even mogen laten weten.
Internet en contact is heel leuk maar wees er voorzichtig mee, dat bespaar je een hoop verdriet.
Door arnold
#60494
ja dat weet ik het gekke is dat ik de volgende ochtend een pb kreeg van haar

met de tekst sorry dan kan ik niet

maar dat was 12 uur nadat we hadden afgesproken ja dan heb dat ook geen nut meer

maar het gekke was dat ze zelf zei zaterdagavond station in mol 18.00 uur ik wacht in het station

nou ja heb die avond in ieder geval geen angstaanval gehad koste wel wat moeite dus heb ik mezelf maar een schouderklop gegeven

je maakt wat mee op het internet
Paniekaanvallen en CBD Olie