Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Door peeuw
#6436
hallo ikke is 27 jaar
woon samen, heb 7 jaar een relatie
3 zwart/witte of wit/zwarte katten, afhankelijk vanaf welke kant je ze benaderd
heb een panische partner, dus das dubbel lol.
Raken we in paniek van elkaar.
Ik heb ADHD, waardoor ik in paniek raak, niet best, en diep triest :lol:
Door katrijn
#6865
Ik ga hier ook maar eens wat neerpennen:

Ik ben 20 jaar en ik studeer nog (en die stress zorgt dan ook weer voor PA, dus ik hoop snel afgestudeerd te zijn) :wink:
Verder ben ik 7 jaar samen met mn lieve vriend en heb ik geen kids, maar wel een superleuke cavia!
Door Jennifer
#7028
Nou ik dan ook nog even. Ik ben 28 jaar en ik heb een vriend woon samen en we hebben een dochtertje van net 4 jaar. Oh ja en we hebben ook een hondje van 6 maanden oud (heeft mij trouwens aardig goed over me angst heen geholpen want je moet toch weg) Dus voor mensen die twijfelen over een hond gewoon doen als je natuurlijk de tijd ervoor hebt. Nou en een tweede zit in de planning en we gaan verhuizen. Zo nou dat was het wel ongeveer :D
Door layla
#7429
Hoi,

Ik ben 43 alweer 20 jaar getrouwd,een zoontje van 5.Verder 5 honden,nog maar 2 katten over,5 geiten,5 paarden en een pony,4 kippen en een haan.
Door tjinta
#8464
hallo, ik ben een vrouw van 47 heb twee kinderen van 13 en 10 zijn geadopteerd,ben sinds twee jaar gescheiden naar 23 getrouwd geweest te zijn.Wat me wel opvalt is dat er veel jonge mensen hier zitten,goed hoor want ik loop al een jaar of 15 met paniek,angst enz.dus het is goed dat jullie snel er iets aan willen doen.
Door gina
#8467