Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Door peeuw
#6436
hallo ikke is 27 jaar
woon samen, heb 7 jaar een relatie
3 zwart/witte of wit/zwarte katten, afhankelijk vanaf welke kant je ze benaderd
heb een panische partner, dus das dubbel lol.
Raken we in paniek van elkaar.
Ik heb ADHD, waardoor ik in paniek raak, niet best, en diep triest :lol:
Door katrijn
#6865
Ik ga hier ook maar eens wat neerpennen:

Ik ben 20 jaar en ik studeer nog (en die stress zorgt dan ook weer voor PA, dus ik hoop snel afgestudeerd te zijn) :wink:
Verder ben ik 7 jaar samen met mn lieve vriend en heb ik geen kids, maar wel een superleuke cavia!
Door Jennifer
#7028
Nou ik dan ook nog even. Ik ben 28 jaar en ik heb een vriend woon samen en we hebben een dochtertje van net 4 jaar. Oh ja en we hebben ook een hondje van 6 maanden oud (heeft mij trouwens aardig goed over me angst heen geholpen want je moet toch weg) Dus voor mensen die twijfelen over een hond gewoon doen als je natuurlijk de tijd ervoor hebt. Nou en een tweede zit in de planning en we gaan verhuizen. Zo nou dat was het wel ongeveer :D
Door layla
#7429
Hoi,

Ik ben 43 alweer 20 jaar getrouwd,een zoontje van 5.Verder 5 honden,nog maar 2 katten over,5 geiten,5 paarden en een pony,4 kippen en een haan.
Door tjinta
#8464
hallo, ik ben een vrouw van 47 heb twee kinderen van 13 en 10 zijn geadopteerd,ben sinds twee jaar gescheiden naar 23 getrouwd geweest te zijn.Wat me wel opvalt is dat er veel jonge mensen hier zitten,goed hoor want ik loop al een jaar of 15 met paniek,angst enz.dus het is goed dat jullie snel er iets aan willen doen.
Door gina
#8467
tjinta schreef:hallo, ik ben een vrouw van 47 heb twee kinderen van 13 en 10 zijn geadopteerd,ben sinds twee jaar gescheiden naar 23 getrouwd geweest te zijn.Wat me wel opvalt is dat er veel jonge mensen hier zitten,goed hoor want ik loop al een jaar of 15 met paniek,angst enz.dus het is goed dat jullie snel er iets aan willen doen.
Je bent niet de oudste :) Ben inmiddels 48 geworden.
En idd, zo snel mog. iets aan die stomme angst doen.Jonge mensen ( en oudere trouwens ook :) ) horen van het leven te genieten.
Door Leon
#8469
Er zijn zat 'ouwetjes' lid op dit forum. En Helaas ook vaak paniekers die al jarenlang paniek hebben. ik heb er 25 jaar onder geleden en kan nu met mijn ervaringen sommige paniekers weer op het genieters en levenspad zetten.
Door trashydiva
#8804
Ik ben 27 jaar en heb ongeveer 6 jaar met mn vriend en wonen lekker samen.

+ de liefste kat ter wereld niet te vergeten
Door Susie1983
#12882
26 jaar en woon 1,5 jaar samen
Door Nova
#13158
Ik ben 23 jr. heb 6 jaar een relatie met mijn lieve vriend, waarvan we er 2 jaar samenwonen! En een poes Minoes :D
Gebruikersavatar
Door Yogini
#13165
25 jaar en woon samen met m'n vriend en 3 katten. :)
Gebruikersavatar
Door Ano
#13186
Ik ben 27 jaar, werk als verpleegkundige, ben 2 1/2 jaar single omdat ik de angstig ben voor het afspreken met een man en in de toekomst met zijn fam en vrienden.
Door biatch
#13188
ik ben 27 jaar, ben bijna 11 jaar samen met mijn vriend en we wonen nu 3.5 jaar samen.
vanaf mijn 22ste heb ik last van paniek/angst.

gr Biatch
Gebruikersavatar
Door Maarten
#13190
:( al weer 32 en 2 jaar single en woon samen met mn lieve hond.
Verder hetzelfde verhaal als Ano. Ik maak wel contact met vrouwen maar durf ze niet te ontmoeten in real life.
Door Leon
#13192
Spreek dan met elkaar af Maarten en Ano :D en dan niet in paniek raken :D

nee hoor. Maar ga uitdagingen niet uit de weg aub. iedereen mankeert wel wat, hoor. iedereen heeft wel een tic. misschien drinkt tie wel te veel of rookt teveel of helemaal gek van voetbal en geen wedstrijd wilt missen.

dus.... cijfer jezelf niet weg en ga er altijd voor. soms een teleurstelling en ja soms een blauwtje nou en........
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
Paniekaanvallen en CBD Olie