Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Gebruikersavatar
Door Maarten
#13213
hahahah dat is een hele grote uitdagin Leon. :D

Moet het ook idd niet uit de weg gaan wat ik al heel lang wel doe. Wel probeer ik het steeds met stapjes en dat gaat tot nu toe erg goed gelukkig. Blijven stilzitten met angst maakt het alleen maar nog erger merk ik sterk.
Gebruikersavatar
Door Ano
#13222
Hahaha ja vooral 2 paniekers bij elkaar zetten.

Het ontmoeten gaat nog wel misschien,maar daarna, vrienden ontmoeten, ouders beegh, veel te eng.
Gebruikersavatar
Door Maarten
#13224
hahaha kun je een wedstrijdje doen, Wie raakt er het eerst in paniek?
Degene die wint mag de volgende keer thuis blijven haha.

Maarre van ontmoeten raak ik nu al in paniek en de rest met fam. is ook een drama. Maar dat komt zeker weten weer goed.
Door Jackey
#13229
Hoi!

Ik ben 40 en LAT al 10 jaar met m'n huidige partner.
Ik ben daarvoor 7 jaar getrouwd geweest en heb uit dat huwelijk een schat van een dochter van 11 en een half.
Eerst een tijd in de reiswereld gezeten en toen een opleiding directiesecretaresse.
Helaas zit ik door m'n PA nu ruim een jaar in de ziektwet :(
Mijn hobby's zijn leuke dingen doen met m'n dochter, paardrijden, apart koken, tuinieren.

Groetjes, Jackey
Gebruikersavatar
Door manuella
#15466
ik ben nu 24 en binnen 9daagjes 25 8)
Door CorbaDesign
#15484
40 en volgens het gezegde zou mijn leven nu moeten beginnen, maar hopelijk niet op deze manier
Door Leon
#15491
CorbaDesign schreef:40 en volgens het gezegde zou mijn leven nu moeten beginnen, maar hopelijk niet op deze manier
Je hebt nog 59 jaar , Corina dus ..... het zal toch zeker wel een keertje goed gaan
Gebruikersavatar
Door essie64
#15539
Ik ben 45 ( net als Leon!!) getrouwd en twee dochters van 19 en 22.
Ik werk als leerkracht in het basisonderwijs, en ben nu 6 weken vrij!! :lol:
Door Leon
#15545
Het bericht staat er inmiddels alweer 2 jaar op dus je bent toch nog jonger als dit persoontje. Ik ben inmiddels alweer 47 en ik ben niet 6 weken vrij. Jeetje wat een eind vakantie zeg en dan nog zoon big smile erbij. Hahahahaha geniet er van. ik zou het niet uithouden 6 weken vrij. Mijn vrouw idem. Ze heeft 3 weken maar heeft al aangegeven aan haar baas dat ze in de derde week best wel beschikbaar is in de ochtenden.
Gebruikersavatar
Door B-online
#15551
Bijna 25 en heb een dochtertje van 2 jaar...
Gebruikersavatar
Door manuella
#15554
manuella schreef:ik ben nu 24 en binnen 9daagjes 25 8)
binnen 8d 25j :)
en een zoon van 6j en een dochter van 3,5maand :)
Gebruikersavatar
Door essie64
#15577
Leon schreef:Het bericht staat er inmiddels alweer 2 jaar op dus je bent toch nog jonger als dit persoontje. Ik ben inmiddels alweer 47 en ik ben niet 6 weken vrij. Jeetje wat een eind vakantie zeg en dan nog zoon big smile erbij. Hahahahaha geniet er van. ik zou het niet uithouden 6 weken vrij. Mijn vrouw idem. Ze heeft 3 weken maar heeft al aangegeven aan haar baas dat ze in de derde week best wel beschikbaar is in de ochtenden.
iK HEB GEEN KEUS!!
Ik vind zes weken ook veel te lang, ik raak dan uit mijn dagelijkse ritme, dat is isschien wel de bedoeling van vakantie, maar ik heb dan niet echt een stok achter de deur om de wijde wereld in te gaan, als je begrijpt wat ik bedoel..
Maar goed, ik doe mijn best!!
Door Frederike
#17395
Ik ben 39 jaar en single
Door Lotje
#17766
Ik ben vorige maand 23 geworden :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Paniekaanvallen en CBD Olie