Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Door Jolanda1984
#24747
Ik ben 26 jaar, heb een lieve vriend, woon samen met 2 lieve katten.
Door Maayke
#24793
Behalve mijn dochter en man, heb ik drie schatten van honden, vooral de oudste 2 (11 en 6 jaar) hebben feilloos mijn stemming in de gaten, en das ook weer ballast op mijn schouders.

Liefs Maayke
Door muppie
#24807
Oh grappig deze had ik nog niet gezien.
Ik ben 33 jaar. Mijn man en ik zijn dit jaar 15 jaar samen en 8 jaar getrouwd. We hebben 1 dochtertje van net 4 jaar.
Door tania 67
#24838
ik heb ook nog een hondje ,een malthezertje
vorig jaar heb ik mijn 2 oudste hondjes (13 en 15 jaar) moeten doen inslapen,ze waren op
heel veel verdriet van gehad en dit en het stoppen van mijn medicatie op dit moment zal ook wel bijgedragen hebben dat mijn paniekaanvallen zijn teruggekeerd
groetjes tania
Door muppie
#24846
[quote="tania 67"]ik heb ook nog een hondje ,een malthezertje
vorig jaar heb ik mijn 2 oudste hondjes (13 en 15 jaar) moeten doen inslapen,ze waren op
heel veel verdriet van gehad en dit en het stoppen van mijn medicatie op dit moment zal ook wel bijgedragen hebben dat mijn paniekaanvallen zijn teruggekeerd
groetjes tania[/quote]

Jeetje dat is altijd heel erg moeilijk als je huisdieren overlijden. Dat gaat helaas gepaard met veel verdriet. En als je dan ook nog gestopt bent met je medicatie dan zal dat niet makkelijk zijn. Zet hem op hoor je kunt het.

Wij hebben 2 jaar geleden onze kat geheel onverwachts moeten laten inslapen. Iets waar ik het heel erg lastig mee heb gehad. Ik had het namelijk niet zien aankomen. Ik ging naar de dierenarts om haar tanden schoon te laten maken en het kwam er op neer dat dat geen zin meer had. Er bleek een kankergezwel in haar bek te zitten die voor een deel haar onderkaak al had doen laten verdwijnen :cry: Wat was ik daar ziek van zeg.

Groetjes Mup
Door odie
#24855
37 jaar,samenwonend 2 stief (stomwoord) van 18 en 14 en twee vanmezelf en mijn ex van 11 en 9. Gelukkig erg goed bevriend met mijn ex (bijna buurman) aangezien mijn kinderen inmiddels aan die kant een broertje erbij hebben. One big happy hippie gezin :wink: .........pfffff alleen hiervan al paniekaanvallen aan over gehouden.
Door Mad
#25138
44 jr, man (eigenlijk vriend, maar als e al 23 jr bijelkaar bent, mag je man zeggen,vind ik :wink: ) en kind, meisje 6 jr........
Door dark1993
#25169
ik denk dat ik toch de jongste ben
ben 16 jaar
Door last
#25497
ik ben 29 jaar
heb een hele lieve vriend
2 kids van 4,5 en 1,5 jaar
en een hond
Door mupke
#26966
Ik ben 37 jaar, al weer 7,5 jaar samen met mn vriend waarvan we sinds 3 jaar samenwonen, 2 katten en een konijn. helaas nog geen kinderen en hoop ik dat deze toch nog in de toekomst komen,zo niet dan komen er denk ik nog wat huisdieren bij want dat zijn toch ook mijn kindjes :wink:
Door gwen77
#27624
Ik ben 32 jaar, single maar wel n kat :)
Door Jessie84
#53313
Ik ben een 28jarige vrouw, samenwonend, nog geen kinderen, wel 3 lieve katjes :)
Door stephanie88
#54164
Ik ben Stephanie, 23 bijna 24 jaar. Ik ben maatschappelijk werkster (heuuull goed in anderen helpen, maar niet zo goed in mijzelf helpen), ik heb 4,5 jaar een relatie en we gaan deze maand samenwonen, maar zijn nu nog aan het klussen. Heel leuk, maar het brengt ook veel spanning en pa met zich mee. Vandaar dat ik mijn gezicht nu weer eens op t forum laat zien.
Leuk om te lezen wat voor mensen er op het forum zitten!
Door Drempel
#56197
30, werk als adviseur bij groot commercieel bedrijf
Door Juulx1
#59192
Ik heb toch het idee dat ik wat jonger dan gemiddeld ben en op een heel ander moment in mijn leven zit dan de meeste mensen hier..

Ik ben 21, heb 4 jaar een hele lieve vriend en ik woon nog bij mijn ouders. Zou moeten studeren voor mijn examenjaar MBO 4, maar dat ligt nu dus even stil..
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Paniekaanvallen en CBD Olie