Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Gebruikersavatar
Door erica
#406
was eens benieuwd naar hoe oud / jong jullie zijn en of jullie verliefd,verloofd,getrouwd zijn en of jullie kids hebben :D

ik ben 24 jaar getrouwd 2 zoontjes van bijna 5 en bijna 2 :D
Door Diana
#410
ik ben 28, bijna een jaar getrouwd, een stiefdochter van 7, een dochter van bijna 11 maanden, voor mijn man en ik allebei het 2e huwelijk
Gebruikersavatar
Door joão
#411
Alweer een paar maanden 30 jaar oud, en in relatie met samenwoonplannen
Gebruikersavatar
Door Leap
#420
Ik ben het broekie dan geloof ik! :lol:

Ik ben 21!

NIet getrouwd, woon niet samen maar wel verliefd! 8)
Door chicken
#434
Hoi ik ben een vrouw/meisje van 25 , samenwonend. en zoontje van 2
Gebruikersavatar
Door diaantje
#446
Ik ben 37 lenstes jong, getrouwd met me schoolvriendje ( we zijn nu 22 jaar bij elkaar) en heb 3 pubers....en jongen en een meid van 12 en een zoon van 15.
Door Leon
#455
Ik benne 45 jaar oud. Door paniek heb ik 20 jaar lang geen relatie gehad. Nu heb ik de allerliefste vrouw die er maar is sinds oktober 2005. Heb er dan ineens 3 kinderen ( 14. 10 .10 )bij waarvan er 1 bij de ex van mijn vriendin woont. Samenwoon plannen staan in de planning
Gebruikersavatar
Door Lijn
#506
Ik ben 21 jaar oud, niet getrouwd, nog geen kinderen (daar wacht ik liever nog even mee tot na mijn studie), maar wel zaterdag voor het eerst tante geworden! :)

Heb, om het rijtje even af te maken, al 2,5 jaar een vaste vriend. Dat gaat over het algemeen heel goed, alleen kan hij mijn paniekaanvallen niet goed verklaren/verwerken en dat maakt het soms erg ingewikkeld.
Door sjaaki
#520
ik ben 25 jaar en woon samen!! geen kinderen
Door Rick
#532
Hoi,

Ik ben 38 jaar, heel gelukkig getrouwd (9 jaar), heb geen kinderen.
Wel een heel erg lieve hond.

Groet,
Rick
Door rosa
#551
ben 34jaar,10jaar getrouwd en dochtertje van 3.door de paniek veranderd van een spontane gezellige meid die niks te gek is en waar mensen nooit tervergeefs een beroep op deden.door die ellendige paniek 1jaar bijna alleen binnen gezeten sinds een paar maanden kom ik bijna overal weer.hetzij met nog veel stress/moeite.de gezelligheid is nog even ver te zoeken,maar ga ervan uit dat datr met mijn inzet ook wel weer komt.
Door jessica
#565
Ik ben een meisje van bijna 24, heb nu 2,5j een relatie met een lieve jongen van 25jaar en nog geen kindjes. Eerst ons huis renoveren dat we een jaar geleden gekocht hebben. Verder hebben we nog een lieve hond. Toen ik mijn vriend leerde kennen, woonde ik alleen en dus zijn we vanaf dan maar beginnen samenwonen, hihi.
Door angele
#581
Ik ben 28 jaar, getrouwd en kinderen staan in de planning. We hebben wel een hondje Benji en hij is 4 jaar.
Gebruikersavatar
Door Femke
#590
Ik ben 23 jaar, heb geen kinderen en heb een jaar een vriend. We hebben samenwoonplannen.
Door Sandra
#592
Ben Sandra, 26 jaar, samenwonend en heb een dochtertje van 6 maanden. Dochter is geboren met hartafwijking. Hier erg druk mee, wat ook weer pa en depressie met zich mee brengt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Paniekaanvallen en CBD Olie