Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Gebruikersavatar
Door diaantje
#37639
Hoi allemaal ,

Iedereen de kerstdagen een beetje goed doorgekomen?

Hier gelukkig wel...ondanks dat het best moeilijk was, aangezien het de eerste kerst zonder mijn schoonvader was. Maar wel de dagen heerlijk genoten met mijn gezinnetje en familie.
Veeeeels te veel gegeten haha, en gelukkig niets gehad wat ook maar even op paniek leek. Zelfs vrijdags na 9 uur werken nog meegegaan voor kerstavond elders in t land te vieren...ben wel trots opmezelf! :D En ik heb zowaar voor t eerst in jaren zin in oud en nieuw!!!

xxxxxx en allemaal een gezellige oudjaarsavond gewenst!
Diaantje
Door jermen
#37647
Hoi

Mijn kerst was fantastisch, een ontspannen kerst :wink: dat had ik verleden jaar niet kunnen denken er heeft een hele omwenteling plaatsgevonden als ik zo het afgelopen jaar bekijk. Tuurlijk is er nog wel eens paniekerig zijn maar ik kan het nu handelen en ik leg met zelf niet meer op dat het gezellig moet zijn en ja dan word het dus een gezellige kerst

groetjes jermen
Gebruikersavatar
Door diaantje
#37649
Toppie Jermen...echt super he dat gevoel?? We kunnen t wel ....genieten :D
Door jermen
#37651
zeker weten diaan, een jaar geleden dacht ik nog dat het nooit meer goed zou komen en leek het een oneindige put en nu kan ik weer genieten van mijn leven en de mensen om me heen zolang ik mezelf maar in balans houd. Ik weet zeker dat het met iedereen op een gegeven moment weer zover zal komen!!
Gebruikersavatar
Door P. Aniek
#37653
:roll:
Laatst gewijzigd door P. Aniek op 18 jun 2012, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tania 67
#37656
hier nog zo iemand die kerst op een ontspannen manier heeft gevierd,lekker gegeten en veel plezier gemaakt
als ik dat vergelijk met vorig jaar dan zat ik echt te trillen op mijn stoel en had constant nare gedachtens
dus voor iedereen die nu nog met die paniek te maken heeft,zet door op een dag kan je echt weer genieten van het leven zonder angst
groetjes tania
Door muppie
#37657
2 x is een beetje overdreven hihi
Laatst gewijzigd door muppie op 28 dec 2010, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door muppie
#37658
Ik heb een hele relaxete kerst gehad, behalve toen een tante mijn dochtertje zo zat druk te maken............................. Die kleine meid was behoorlijk aan het doordraaien en ik had al al 3 keer gevraagd of iedereen wat rustiger kon doen, ook tegen die kleine meid, maar ja waarom zouden we luisteren naar mama.............. Teon viel het kind dus met haar gezicht tegen een punt van een lectuurbak en dat was brullen................... Toen ben ik dus ontploft midden in de woonkamer van mijn schoonmoeder en ik ben met die kleine naar de keuken gegaan, waar mijn man vroeg wat er gebeurd was en waarom er stoom uit mijn oren kwam zetten :twisted: Ik ben met haar boven op bed gaan liggen en met wat ijs op haar gezicht gelegd ging het daarna weer een stuk beter met ons beide hihi. Maar verder hebben we ons prima vermaakt. Met oud en nieuw blijven we lekker thuis met z'n drietjes.

Groetjes Muppie
Door patries 1971
#37659
IK heb ook een heerlijk kerst gehad. Kerstavond met een groep vrienden lekker zitten gourmetten...1ste kerstdag hier bij ons thuis, met 14 man zitten gourmetten...2de kerstdag uit eten geweest met vrienden.....Had dit vorig jaar niet durven denken...wat een heerlijk gevoel zeg...

Oud en nieuw zijn we ook met een groep vrienden en dan ga ik het afgelopen jaar nog eens in gedachten evalueren, ik laat het dan hopelijk achter me liggen en ga vol goeie moed het jaar 2011 in!!!!!

liefs Patries
Door Leon
#38502
Jeetje Diaan en de rest trouwens ook hoor. Jullie zijn er toch goed op vooruit gegaan en jullie kwaliteit van het leven een stuk beter geworden. Ga zo door en blijf ALLES DOEN en blijf niet thuis voor de paniek.
Paniekaanvallen en CBD Olie