Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Door Nadine
#59755
Hallo iedereen,

ik kan me voorstellen dat je niet direct een foto van jezelf wilt oploaden, maar wil je beschrijven hoe je eruit ziet?
Ik zal zelf beginnen. Ik ben 1.67 cm, weeg een dikke 55 kg. Heb donkerbruin haar en groene ogen.
Sinds ik op mijn 17de oorgaatjes liet schieten, draag ik steeds oorbellen. :)

Van kledingsstijl kan ik me niet direct situeren. Het is niet klassiek en niet alternatief.

Van sterrebeeld ben ik een ram, volgens de chinese horoscoop een hond.

groetjes
Nadine
Door muppie
#59760
Hahahaha oh deze is ook leuk!!!

Ik ben 1.60 meter, blond, bruine ogen en ik weeg 47 kg.

Ik draag door de weeks vooral werkkleding(lees niets charmants aan) En in mijn weinige vrije tijd draag ik of jeans of rokjes

Ik ben een kreeft en mijn chinese sterrenbeeld is draak.

(mocht iemand mij herkennen dan ontken ik hoe dan ook :lol: )
Door Pim
#59769
Nou oke dan, hier ben ik.
163 cm 117 kg (ja ja ik weet het, ik ben een klein propje). 42 jaar oud.
Draag casual kleding, bijna nooit hakken, maar lekkere sportieve stevige stappers.
Kort donderblond haar, hippe bril, blauw/grijzige ogen. Sterrenbeeld vissen, chinees sterrenbeeld varken (hoezo?????? :P :P :P ).
Groetjes,
Diana
Door Wendy mv 3
#59771
Ik ben 1.80 m lang, denk rond de 90 kilo (ben door de spanning afgevallen, ik woog 95) heb donkerblond half lang haar. Ik draag casual kleding. Mijn sterrenbeeld is kreeft.
Door iris1991
#59779
ik ben 160 lang,weeg 80 kilo heb half lang rood haar en groen grijze ogen.
ben fan van wat fellere kleding zoals: didi en desigual en moet voor mijn werk soms een bril dragen.
mijn sterrenbeeld is schorpion en in het chinees geit.
Door Nadine
#59781
Pim schreef:Nou oke dan, hier ben ik.
163 cm 117 kg (ja ja ik weet het, ik ben een klein propje). 42 jaar oud.
Draag casual kleding, bijna nooit hakken, maar lekkere sportieve stevige stappers.
Kort donderblond haar, hippe bril, blauw/grijzige ogen. Sterrenbeeld vissen, chinees sterrenbeeld varken (hoezo?????? :P :P :P ).
Groetjes,
Diana
Adhv je geboortejaar kun je je Chinees dierenriemteken opzoeken.
Paniekaanvallen en CBD Olie