Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Door sillie81
#47008
:D Hallo,

Slik nu voor de 3e keer paroxetine 20 mg, ondanks veel stress vanaf september 2011(m'n zus is plotseling overleden) gaat het nu gelukkig prima met me!
Heb een dochter van 5, en wil dolgraag een 2e kindje........maandag bij de HA geweest ivm uitblijven van m'n menstruatie. De HA wil dat ik eerst ga afbouwen met de paroxetine, maar zie dat zelf niet zitten aangezien ik dit al vaker heb geprobeerd. Gelukkig een verwijzing gekregen voor de gynacoloog, daar kan ik 23 februari terecht!
Ben benieuwd wat hij ervan zegt........wie heeft er ervaring met zwangerschap en paroxetine?? :?:
Door patries 1971
#47027
hallo Sillie,

Ik heb tijdens mijn gehele zwangerschapp paroxetine geslikt en heb een hele gezonde zoon van inmiddels 10 jaar......ik heb destijds inlichtingen gevraagd bij het rijksinstituut voor volksgezondheid en daar waren geen gevallen bekend van een afwijking bij een kindje. Natuurlijk is het beter als je niks slikt,maar soms kan het niet anders.

Wat een heftig gebeuren zeg, je zus plotseling overleden,....veel sterkte met alle moeilijke momenten die nog zullen komen...

gr Patries
Door Mad
#47046
Ik zelfde verhaal, zwanger met 20 mg paroxetine (slik nu 30), gezond kind van nu 8 jr en tevoren info gevragd bij HA en 2 psychiaters en net als Patries bij het RIVM, tegenwoordig heb je ook een site over zwanger worden met AD, weet niet hoe hij heet.
Paniekaanvallen en CBD Olie