Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Gebruikersavatar
Door P. Aniek
#41411
:roll:
Laatst gewijzigd door P. Aniek op 11 jun 2012, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Leon
#41412
Ik heb spamalot niet gezien. Ik zou hem wel willen zien maar kan dat mijn vrouw niet aan doen. Ze zal er geen snars van snappen. Ik denk wel dat je het wereldje van Monty Phyton moet begrijpen. Het is zulke absurde humor en denk dat ze het niet begrijpt.

Soldaat van Oranje moet je gezien hebben. Wat je voorgeschoteld krijgt qua decors is waanzinnig. De hele entourage is formidabel.
Door Leon
#45748
Nee, nog geen wicked gezien en ook nog niet naar Miss Saigon ( komen nog wel )
We gaan a.s. zondag naar de tryout van Ramses. Deze musical over het leven van ramses Shaffy stond voor ons al heel lang in de planning toen we hoorde dat deze gemaakt ging worden en we reden heel toevallig zaterdag door Spijkenisse en zagen dat hij volgende week ging draaien. geen moment geaarzeld en meteen kaarten gehaald. wat ons wel enorm tegenviel was de prijs. €33 voor een try-out!! Wordt hoog tijd dat het belasting tarief weer omlaag gaat.
Door Leon
#54630
Ik 3 weken tijd naar 3 musicals WOEW. zondag naar |Shrek . Vrijdag naar Afstallen en dan 15 december naar Andre Hazes. We gaan er voor
Door Westlander
#54934
En hoe was afstallen, Leon?
Soort kromme jongens maar dan minder goed ?
Door Leon
#54938
Afstallen was echt goed. Niet zo goed als de kromme jongens, hoor. Maar dat komt ook dat je al de liedjes van de kromme jongens kent. Nee voor amateurs was dit weer zeer proffesioneel.
Ik vond het dan ook veel beter dan bv Shrek. En als ik mijn vrouw als niet westlander enorm ziet genieten dan ben ik weer een zeer tevreden mens.
Door Leon
#60152
blijf aan de gang met musicals. Dit jaar Sister act gezien , vorige week Jersey boys, Morgen Sonneveld en 12 december Dario Fo ( bekend van Holland Got Talent) met een compilatie van De musicals "De kromme Jongens" en "Afstallen". heerlijk hoor en 1 feb geniet van onze favoriete musicalster Susan Seegers in The Little Voice ( Naaldwijk) . Straks staat Pet er van der Vorst en Jimmy Geduld op de stoep met een interventie team van "Verslaafd".
Door jermen
#60156
Ha Leon,
Dat zijn er weer aardig wat! Leuk dat jullie er zo van genieten
Paniekaanvallen en CBD Olie