Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Door Leon
#2711
Musicals zijn op dit moment erg populair. heb onlangs erg genoten van Tarzan. Een week eerder heb ik ook de streek musical over de Glazen Stad ( Westland) "De Kromme Jongens" ( komkommers) gezien en daar ook enorm van genoten

Natuurlijk onvergetelijk "The Wizz" en "The Lion King"

Leon
Laatst gewijzigd door Leon op 04 jun 2007, 08:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door gina
#2787
Hey Leon!
Ondanks mijn angst-problem vind ik het altijd leuk om music-evenementen bij te wonen.
Dit jaar ging ik naar een gothic feest in een kerk( !) (weet niet meer waar!!!!) die speciaal voor de gelegneid was gehuurd. Daarna in mei weer na een andere Gothic feest in een Kastel. vlakbij Utrecht)Was heel leuk!! Ben zelf ondanks mijn 47 jaren een punk gebleven, mijjn man is meer gothic. Het mooi van dat soort evenemten is dat mensen niet vreemd na jou kijken als je anders bent dan andere.
Ik ben blij voor je dat je van die musicals heb genoten, dat we last hebben van een "angst-stoornis"betekent niet dat we van het leven niet kunnen genieten!! De laatste musical dat ik me kan herinneren is "Hair" !!!! (100 jaren geleden!!!)
Groetjes van Gina
Gebruikersavatar
Door diaantje
#2793
Tof dat je t zo leuk hebt gehad Leon!! Daar kan je dan altijd weer tijden op voort!!

De laatste musical die ik heb gezien was HAIR.......ik ben een onwijse hair fan en heb dan ook met volle teugen genoten, zou graag nog eens gaan.
Gebruikersavatar
Door erica
#2812
hey toppie hoor maar niks voor mij helaas hou ook niet van bioscoop heeft niks met paniek te maken maar ken niet zo lang stil zijn of stil zitten ik ken ook niet op de bank een film volgen heb ik t geduld niet voor
Door Marsha
#2816
Voorlopig nog even niet ... :)

Misschien als ik wat beter met m'n angsten overweg kan. Maar nu moet ik er echt nog niet aan denken.
Zou alleen maar onrustig zitten draaien op m'n stoel en continu op m'n ademhaling letten :roll:

Wel top dat jullie ervan hebben kunnen genieten !! :D
Door Leon
#2844
Zoals Gina goed verwoordde, als je een paniekstoornis hebt moet je toch juist dit soort dingen gaan doen. Je moet er juist op uit gaan en dingen ondernemen. zal niet altijd goed gaan maar als het wel goed gaat ( meestal wel) dan geniet je er juist dubbel van
Door Leon
#7032
ben van het weekend naar Ciske de rat geweest. een absolute aanrader, zeg. Heel erg goed gedaan met de 2 verhalen ciske de rat en cis de man.
heb heerlijk genoten met mijn vriendin en haar 2 kids. Er was 1 moment dat ik gewoonweg een traan weg moest pinken dat ik me nu zo gelukkig voel na die ellendige periode van paniek en nu eindelijk normaal kan leven. ik gun iedreen hier op dit forum dit ook maar goed voor sommige jammergnoeg nog een lange weg. maar het kan dus wel hou dat voor ogen
Door Jennifer
#7034
Ik vindt het mooi wat je zegt het is idd wel zo dat sommige mensen nog een lange weg te gaan hebben. Ik voel me eigen gelukkig een stuk beter en mede door dit forum, het hyperen is weg alleen de angst in me hoofd zit er nog. Maar wat je zegt als je doorgaat en geniet van de dingen die je wel kan dan kom je eroverheen. En ook ik heb een traantje weg gepinkt dat ik heel veel dingen nu toch weer doe. Oh en Ciske de rat is echt een aanrader ik hou niet van musicals (dacht ik) maar toch wel want het is echt een goede leuke musical.
Door gina
#7038
Het lijkt me idd leuk , na die ellendige tijd, van een musical of theater- vorstelling ( ben ik gek op ) te kunnen genieten. En ook gaat het met me veel beter ben ik nog niet aan toe. Gesloten ruimtes zijn niets voor me, tenminste ruimtes waar ik niet zo snel weg kan.
Wat ik de laatste tijd veel bezoek ( met mijn man ) zijn "Fantasy Festivals " . Alle soorten mensen komen bij elkaar ( gothiek, celtic, etc... iedereen die een beetje "anders "is ) . Er wordt bv middle-eeuw muziek gespeld, er is een verhaal verteller , etc etc...In de zomer gebeurd het "buiten "(b.v Keukenhof ) , soms in een kerk etc...Wat ik wou zeggen is dat ik me daar altijd op mijn gemak voel, de mensen die je daar tegenkomt zijn ontzettend vriendelijk, iedereen respecteert iedereen, maakt niets wie je bent, hoe je gekleed bent of hoe je denkt.
Het is een hele andere wereld. Je voelt je onstpannen . Ik ben elke keer zo blij te zien dat er toch lieve mensen op deze planeet lopen die je in je waard laten.
Ik ben blij voor je Leon ( en al die andere ) die eindelijk weer van het leven kunnen genieten.
Ik doe het ook zoveel als ik kan. En wat voorlopig nog niet lukt, vergeet ik eventjes en concentreer me op wat wel lukt !
Groetjes, Gina
Gebruikersavatar
Door Marielle
#15599
Hou zelf ook heel erg van musicals.
Heb er ook al best veel gezien.

Saturday Night Fever 2x
The Wizz
Grease
Beauty and the Beast

Vorig jaar ben ik voor het laatst geweest en dat was Tarzan.
Kaartjes had ik al lang van te voren besteld en ging echt met paniek er naartoe.
Was echt verschrikkelijk.
Zat ook echt midden tussen de mensen en durfde met de pauze niet uit de zaal.
Bang dat ik niet meer terug durfde.
Heb toch genoten ondanks mijn angst.
En super dat ik heb doorgezet.
Door Leon
#29839
1.5 week geleden naar Mary Poppins geweest. What a joy to watch. hele vrolijke musical om te zien.Zaterdag gaan we op de valreep nog even naar Joseph toe. Ik heb daar iets minder mee denk maar mijn vrouw is er helemaal wild van.Ze heeft al een nummer gezongen met John Voois. de alternate Joseph . ik ben benieuwd
Door Leon
#29923
Mijn vrouw en ik zijn nogal musical liefhebbers maar dat hadden jullie denk al begrepen en we zijn vanmiddag naar Joseph geweest . En wat gebeurd daar? We vonden hem niet goed!!! natuurlijk wel goede momenten en bepaalde kippevelmomenten maar Nee. Dit was hem niet. Op de terugweg nog maar de cd aangezet van Mary Poppins.

Komende tijd komen er niet echt musicals die ons aanspreken dus maar even wachten weer. ( shaffy 2011)
Door stealex
#29931
Leon schreef:Mijn vrouw en ik zijn nogal musical liefhebbers maar dat hadden jullie denk al begrepen en we zijn vanmiddag naar Joseph geweest . En wat gebeurd daar? We vonden hem niet goed!!! natuurlijk wel goede momenten en bepaalde kippevelmomenten maar Nee. Dit was hem niet. Op de terugweg nog maar de cd aangezet van Mary Poppins.

Komende tijd komen er niet echt musicals die ons aanspreken dus maar even wachten weer. ( shaffy 2011)
Niet echt gerelarterd op jou topic Leon maar ik werk(deeltijd nu) op een woonvoorziening voor verstandelijk beperkte mensen, 1 iemand daar is het zusje van Celine Purcell, die ken jij denk ik wel van Musicals...
Door stealex
#29955
Leon schreef:Die ken ik wel inderdaad. knappe meid en goud keeltje
Is nog aardig ook hoor..
Paniekaanvallen en CBD Olie