Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Door Leon
#35929
We wilden er niet heen maar nu 2 kaarten gewonnen van de postcode loterij van "We Will Rock You". Ik ben benieuwd

EN vorige week de making of gezien van Soldaat van Oranje en die ga ik op zeker bekijken al is het alleen maar om het visuele aspect van het geheel. Mijn vrouw overhalen zal geen probleem worden want die is verslaaf aan muscicals
Door Leon
#38621
Tja musicalverslaafd, he

Vanmiddag naar 1953 de musical geweest ( try-out) . Kleine musical over de watersnoodsramp in 1953. genoten van het begin tot het eind en als je dan je vrouw op het eind met tranen in dr ogen ziet zitten is dat voor mij dubbelgenieten
Door Leon
#39125
Voor diegene die graag naar musicals gaan mag zeker "WE WILL ROCK YOU"niet missen. We zouden eerst niet naar deze musical gaan maar omdat we kaarten hadden gewonnen bij de postcodeloterij zijn we uiteraard wel gegaan. Wat hebben ik wij ons vergist zeg. Keigave musical. het verhaal stelt dan niet zo veel voor maar voor de rest een knallende avond gehad. Ik zou morgen nog wel een keer willen. Voordeel is dat je 95% van de liedjes allemaal kent. het publiek ging helemaal uit zijn dak op het eind. Zat ook erg veel humor in. Staat zeker in mijn top 5 musical.
Door muppie
#39129
Oh Leon ik zou bijna jaloers op je worden! Ik ben dol op musicals, maar ik heb er helaas nog niet veel gezien. Dit vooral omdat manlief er niet van houd en het ook niet van plan is ooit te gaan doen hihi :D
Ik heb jesus christ super star in het Tjechisch gezien (een lang verhaal) en ik heb tarzan en fame gezien. Ik heb er erg van genoten. En de muziek van Queen is een favoriet van mij dus die zou ik echt ook willen zien. Als er weer eens iets gelukt is dan meld ik het hier hoor, maar verwacht niet al te snel bericht hihi.
Ben wel blij te lezen dat je de musical achteraf gezien toch leuk vond!

Groetjes Muppie
Door Leon
#39130
Ga dan met een goede vriend, vriendin en/of familielid. Want als je van deze muziek houdt dan MOET je hem echt gezien hebben.
Ik ben ook geen muziekliefhebber, hoor. ( muziek van deze tijd dan) Maar muscials kan ik enorm van genieten ( komt door de hele entourage (decors,licht alles)) en al zou het alleen al voor mijn vrouw zijn. Als ik zie hoe zij daar intens van geniet dan heb ik er alles voor over
Door muppie
#39138
Tsja en daar zit hem een probleempje , want ik heb genoeg vriendinnen, maar die houden dus niet van musicals en ik heb 1 vriendin en die gaat met een vaste club iedere musical af. Ik ben nu zo,n 2 keer met haar mee geweest, maar meer omdat haar clubje al vaak genoeg was geweest en ze goedkope tickets had weten te bemachtigen. Mijn moeder heeft er geen geld voor en mijn vader moet er ook niets van weten hihi. Al al met al is het een wonder dat ik er zo van kan genieten hahaha. Ik wacht gewoon nog even tot mijn dochter oud genoeg is en dan neem ik haar lekker mee hihi. Komt helemaal goed.
Door Leon
#39139
Oh wat jammer dat je dit moois allemaal moet missen. Ik hoop in de toekomst voor je dat je er wel an kan genieten. Onze volgende musical staat al weer gepland en dat is "Soldaat van Oranje" op 23 april. Eind van het jaar willen ook op zeker naar musical van Ramses Shaffy. En volgend jaar naar Wicked . Zorro twijfelen we nog omdat de Spaanse liedjes ons niet echt aanstaan maar wie weet. We vergisten ons ook in Queen
Door muppie
#39150
Kijk dat zijn mooie vooruitzichten! Dan heb je wat om naar toe te leven. Ach zodra die kleine een stuk ouder is dan komt het helemaal goed hoor hihi. Ze is gek op dansen en zingen. Tsja misschien hoort die spaanse muziek er wel zo goed bij dat jullie je daar ook niet aan storen bij Zorro. Mijn oom maakt de kostuums voor Zorro zag ik laatst. Dat vond ik wel een leuke ontdekking hihi. Voor Evita, may poppins en die van die droom jas ook. Ik zou zeggen geniet er van en ik ben benieuwd hoe je het vond dus ik lees hier wel wat je bevindingen zijn.
Groetjes Muppie
Door Leon
#39454
Mijn vrouw heeft gezongen met 2 Zorro's. 2 Jaar geleden deed ze mee met haar popkoor Pop UP met korenslag. Ze waren tweede geworden. Eerste waren Fontys Jazz Choir, bestaat uit 14 studenten van de faculteit der kunsten, dus waren al doodgeverfde kampioenen. Twee van die leden zongen toen ook mee en doen dus nu mee met Zorro.

Ahum ..... 26 Februari toch weer naar een musical. We konden het niet laten, hoor. We worden er zo vrolijk van. we komen (bijna (joseph was verschrikkelijk)) altijd met een big smile uit het theater We gaan nu naar Urine Town met Jamai. Ik schrijf dit stukje en hoor mijn vrouw nu alweer een liedje zingen van Urine Town ( sta op en loop) Ze is al 'In The Mood'.
Door jermen
#39458
he heerlijk leon hoe je hier jullie passie omschrijft word je gewoon vrolijk van :P
Door Leon
#39997
Weer een very big smile hhier. Gister naar Urine Town geweest ( Helaas zonder Jamai want die heeft stemproblemen). Wat een absurde leuke musical wat dat nou toch zeg. Met onwijs veel humor en zeer goede cast. Niets voor niets prijzen gewonnen. Erg genoten van Suzan Seegers en rene van Kooten maar ook van Renee Wegberg, die we volgend jaar terug zien in Wicked.

Een echt hele aparte musical die de moeite waard is om te zien MAAR helaas nog maar 3 weken draait.
Gebruikersavatar
Door P. Aniek
#40010
:roll:
Laatst gewijzigd door P. Aniek op 12 jun 2012, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door P. Aniek
#40019
:roll:
Laatst gewijzigd door P. Aniek op 12 jun 2012, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Leon
#41404
Vorige week ook nog eens soldaat van oranje gezien. Liedjes waren minder blijvend maar het decor en effecten zijn wereldbrekend. Een totaal nieuwe dimensie in de muscialwereld. Een hoog kippevelniveau.

en voorlopig staat er niets meer in de planning qua musicals. Eind van het jaar pas weer. ( Ramses en Wicked)
Paniekaanvallen en CBD Olie