Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Door melocoton
#29256
Hallo Nederland!

Ik woon in België en heb van Nederland eigenlijk alleen nog maar Amsterdam gezien. Nu zou ik graag een paar dagen jullie landje verkennen (als ik durf :)), liefst per fiets.
Kunnen jullie een bepaalde streek aanraden? Ergens een toffe camping? Of een stad die zeker de moeite waard is?

Bedankt alvast, groetjes melo
Door mupke
#29262
Nou, Limburg is mooi. Vele bergjes en dalen in een super mooie omgeving. Ook zijn er vele campings te vinden. Geniet van je sportieve vakantie!
Gebruikersavatar
Door P. Aniek
#29264
:roll:
Laatst gewijzigd door P. Aniek op 26 apr 2012, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Maayke
#29275
De Veluwe is ook prachtig, fijne fietspaden en goede routebeschrijving. Met dochter of vriendin rijden we daar regelmatig met paard. Dan gaan we een weekend naar een stal met slaapgelegenheid. Superleuk. Haha het begint bij mij nu ook te te kriebelen want het is wel even geleden :D

Liefs Maayke
Gebruikersavatar
Door Xoes
#29291
Ik denk dat je overal in Nederland wel goed kan fietsen :P maar ik vind het oosten ook wel heel mooi, Overijssel, Drenthe, weidse landschappen en kleine dorpjes, nu komen mijn ouders daar vandaan dus ik ben bevooroordeeld maar het is wel heel mooi!

En Friesland! Kun je misschien ook nog een stukje gaan varen als je zin hebt!
Door melocoton
#29385
Bedankt voor de tips! Ik laat weten wat het geworden is :)
Gebruikersavatar
Door CeeKay
#29527
Ik zeg Terschelling!

Daar ben ik helemaal verliefd op. Op 40 vierkante kilometer heb je daar bossen, duinen, strand, uitgebreide heidevelden, prachtige dorpjes, rijke cultuur en niet te vergeten, uitstekende horeca! :)

I love it!

Groet, Chris
Door Leon
#29838
Ik zou zeggen fiets lekker langs de kust, lekker door de duinen heen en als het te warm wordt neem je een duik in de zee. is pas 15 graden maar is te doen. Ik heb er zondag nog in gezwommen
Paniekaanvallen en CBD Olie