Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Door jermen
#29569
Yep en dus weer door naar vrijdagmiddag 4 uur :lol: weer een feestje :shock:
Ben net even weggegaan, hadden nederlands elftal gekeken met een grote groep mensen, daarna een pizza besteld en gegeten en koffie gedronken. Pffffff toen had ik het even gehad :wink: lekker even naar huis gegaan om te douchen en rustig aan te doen en straks weer even terug voor de wedstrijd brazilie chili. Het is heel gezellig allemaal maar dan denk ik toch maar even aan mezelf even mijn energie verdelen :roll:

groetjes jermen
Door patries 1971
#29584
Heel goed voor jezelf gekozen Jermen!!!!!! Wij hebben ook met een groep gekeken bij vrienden en nu a.s. vrijdag is het bij ons thuis...Word spannend hoor....

X Patries
Door Airwave
#29599
Vrijdag word inderdaad spannend, ik heb echt niets met voetbal, maar van Brazilië weet je gewoon dat ze een voetbal land bij uitstek zijn.
Door tania 67
#29815
ja ik denk dat het voor nederland de moeilijkste match gaat worden tot nu toe als ze dit overleven verdienen ze het echt om wereldkampioen te worden
ik ga dan ook keihard duimen voor nederland vrijdag
groetjes tania
Door tania 67
#29876
nederland staat voor wie had dat gedacht in de eerste helft,hopelijk houden ze het nu vol en komen er geen verlengingen
komaan nederland nog een kwartiertje doorbijten nu
groetjes
Door tania 67
#29877
en nederland wint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ze winnen van voetballand brazilie ,wat een prestatie ,wat een team
jullie mogen terecht trots zijn op jullie nationaal team
hopelijk worden ze nu ook nog WERELDKAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes tania
Door Fred40
#29878
Nee..die Duitsers zullen ons wel weer te grazen nemen! Oeps..sorry voor dit negatieve bericht.
Door Leon
#29882
Ik heb zowaar weer een keer gekeken. WK en EK brengt bij mij altijd iets emotioneels omhoog. Ik geef niet om voetbal maar mijn vader wel. in 1996 hadden mijn vader en ik ruzie over voetbal ( EK of WK) en dat was hooglopend. De dag erna is de man getroffen door een hersenbloeding en niet meer hersteld en 10 dagen later overleden. Ik heb het nooit meer goed kunnen maken. Ik ben er wel over heen maar voetbal kan mij geen bal schelen maar nu was het wel weer spannend
Door tania 67
#29888
hallo leon
wat jammer dat je het niet meer goed heb kunnen maken met je vader,ik kan begrijpen dat voetbal op die manier iets emotioneels voor jou is,je denkt er toch altijd aan terug op die momenten he
groetjes tania
Door jermen
#30038
hallo allemaal

Nou we gaan er weer voor vanavond :lol: ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Veel plezier allemaal
jermen
Door Bert
#30040
Nou Jermen, het volgende gaat gebeuren:
er wordt gespeeld door 11 personen aan de ene kant en 11 aan de andere kant.
De landen zijn: Uruquay en Nederland.
Of er na de wedstrijd nog steeds 22 personen in het veld staan dat is de vraag. Ik verwacht nog wel een rode kaart.
En het belangrijkste: Nederland wint!!!

Over vier uur weten we het
Door mupke
#30041
:D :D :D inderdaad Bert, zo gaat dat!
Door Maayke
#30049
Haha Bert, ik moet lachen om je droge antwoord :D Jermen is niet verkeerd bedoeld hoor, ik vind je een lieverd, maar echt wel even lekker om te kunnen lachen om Bertus!

Nederland wint meiden, jongens! Ik probeer mijn psych maar te volgen, acceptance and commitment :D

Liefs Maayke
Door Bert
#30050
:oops: Tja, ik kom nu eenmaal uit het oosten en daar hebben we droge humor. I like it. :lol:

En ik weet zeker dat Jermen er wel tegen kan hoor!!! :oops:
Door Maayke
#30053
Bertus, ik kom ook uit het oosten, haha. geboren en getogen in Hasselt bij Zwolle. Een zus van mijn paps woonde met haar gezin in Rijssen en omgeving.

Liefs Maayke
Paniekaanvallen en CBD Olie