Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Gebruikersavatar
Door P. Aniek
#30270
:roll:
Laatst gewijzigd door P. Aniek op 24 jun 2012, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door rie
#30271
We gasan gewoon winnen kom op.
Door mupke
#30292
Gaat heel spannend worden. Hoop maar dat Paul de octopus geen gelijk krijgt. Wie komt er ook op het idee om een inktvis te laten kiezen uit twee bakken? :wink:
Door Leon
#30294
mupke schreef:Gaat heel spannend worden. Hoop maar dat Paul de octopus geen gelijk krijgt. Wie komt er ook op het idee om een inktvis te laten kiezen uit twee bakken? :wink:
meeste domme onzin wat er is. Ze willen gewoon reclame maken voor het aquarium
Door rie
#30299
ja je geloofd er toch niet in.
Door Leon
#30302
ja joh er zijn al parkieten, olifanten en weet ik wat voor beesten de wedstrijden kunn en voorspellen. het ergst is die nog van Helwegen die een duif heeft die de wedstrijd kan voorspellen. Die engerd wil alleen maar aandacht ( dan bedoel ik Marijke en niet die duif)
Door Leon
#30323
Voelen jullie de spanning al? Ik wil jullie een fijne avond toewensen en dat de slechtste maar mag verliezen. We zien het wel. Wij hebben een buurtfeest hier dus zal wel gezellig worden .
Door Bert
#30324
Ik hoop natuurlijk op nederland, maar wat Spanje heeft laten zien dit toernooi dat is van een hoger niveau dan Nederland. Gelukkig hebben ze moeite met scoren, hoop vanaaf ook.
Viva Hollandia!!!
Door stealex
#30328
wat Bert zegt.........
Door tania 67
#30345
het is zo jammer,ik had nederland echt wereldkampioen willen zien worden
maar ze hebben fantatisch gepresteerd op dit wereldkampioenschap want om de finale te bereiken dat is niet iedereen gegeven
groetjes tania
Door Leon
#30346
Zo dat is achter de rug. Op naar het EK. De schuld ligt niet bij de scheids maar wat hadden wij weer de scheids tegen. Ongelovelijk zeg. En zeker toen het doelpunt en wat er aan vooraf ging.


Ik ga mijn vlaggetjes maar opruimen. Oh nee laat ze hangen tot dinsdag als eer aan onze trots . Het Nederlands Elftal.
Door mupke
#30384
De scheids had beter moeten opletten, was echt wel een corner voor dat doelpunt en dan die rode kaart voor heitinga, belachelijk. Voor mij zijn het toch winnaars, we zijn toch maar mooi 2e geworden van al die landen!
Paniekaanvallen en CBD Olie