Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Door Pegje
#60507
Goedemoergen forumvrienden.

Ligt het aan mij of is het de laatste dagen erg rustig op het forum?? Of iedereen is druk druk druk met de voorbereidingen voor de kerst of het gaat heeeeel goed met iedereen.

In dat geval wens ik iedereen hele fijne angst- en paniekvrije feestdagen.

Ik ga zeker iedere dag een paar keer kijken op het forum of iemand behoefte heeft aan een oppepper.

X Pegje
Door Wendy mv 3
#60509
Ik ben er wel. Kan wel een oppepper gebruiken.
Door Nickje1986
#60512
Ik ben er ook
En echt goed gaat het niet
Heb heel erg te kampen met bijverschijnselen van me Paroxatine waardoor ik nog angstiger word
Door Pegje
#60513
Nickje en Wendy allebei niet lekker????? Wendy ook nog last van de Paroxetine ophoging. En Nickje hoe lang ben jij al bezig met je Paroxetine???
Troost voor jullie bij mij werd het ook erger en pas na een aantal weken werd het beter mede met behulp van oxazepam af en toe.
Door Nickje1986
#60515
Ik gebruik al anderhalf jaar 10mg per dag, sinds vorige week 20mg en sinds eergisteren is het verhoogd naar 30mg omdat mijn Paniekstoornis zo opspeeld nu
Door arnold
#60516
inderdaad erg stil pegje valt mij ook op

maar ook op de chat zit helemaal niemand

met mij gaat het even iets beter gelukkig

fijne feestdagen iedereen
Door Wendy mv 3
#60517
Ik denk het. Slik nu sinds 3 weken 40mg. Merk er nog niet veel van qua verbetering.
Door Pegje
#60518
Hou Nickje ik ben ook na heel lang op 10 gezeten te hebben naar 20 gegaan. En soms vraag ik me nu ook weleens af of dat voldoende is.
@ Wendy er zijn mensen waarbij het soms wel tot zes weken kan duren voordat er verbetering is.
@ Arnold fijn dat het goed gaat met je.

Ik ben nog steeds af en toe duizelig en wordt dan onzeker maar probeer het te negeren.

Ik zal ook eens wat vaker op de chat kijken.
Door Nickje1986
#60520
Ja en ik heb ook heel erg last van een vervelende druk in me hoofd, verder wel duizelig en gedissorienteert , trillen en flauwtes. Maar ik loop mezelf ook helemaal gek te maken dat ik een Psychose kan krijgen of dat ik mezelf verlies op een gegeven moment
Paniekaanvallen en CBD Olie