Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Door moichella
#55988
Dit is een pure vrouwenkwaal en ik heb het nu al 3 maanden. Ik heb alle dokters medicijnen gebruikt en ben nu doorverwezen..Volgende week dinsdag is mijn eerste afspraak!

Mijn psycholoog zegt dat ik schimmelinfectie heb vanwege mijn immuunsysteem en dus is mijn weerstand te laag door de stress en de paniekaanvallen.

Sinds die schimmelinfectie ben ik alleen maar bozer/bezorgder geworden over het feit dat ik zo stress en panieker. Dit kan er totaal niet bijkomen en het ergste is, het gaat maar niet over! Ik ben er zo klaar mee..

Graag zou ik tips willen hebben om voor te zorgen dat ik de schimmelinfectie tegen kan houden. Ik gebruik bijv. geen zeep daar en ik eet gezond, maar ik mag geen gist en geen suiker eten wil je het zo goed mogelijk bestrijden.. wat voor alternatief moet ik dan nemen?!

En natuurlijk... heeft iemand hier door stress ook super lang schimmelinfectie gehad?!
Bedankt alvast voor jullie adviezen en steun!
Door Mad
#56003
ik heb bijna maandelijks schimmelinf.
Misschien eens naar en natuurgeneeskundige gaan, die bekijkt je vaak totaler dan een regulier arts.
Door vase
#56004
Laat even je diagnose checken.

Ben je allergisch voor latex?
Door moichella
#56019
vase schreef:Laat even je diagnose checken.

Ben je allergisch voor latex?
Volgens mij ben ik niet allergisch voor latex nee..
Door mulder
#56027
Hoi heel toevallig heb ik ook een aantal keer een schimmelinfectie gehad, zo vervelend en het kwam ook steeds terug. Nu las ik vanmiddag op internet een stukje over candida, een schimmel die in je darmen zit maar zich ook door de rest van je lichaam kan verspreiden. Er staan een heleboel tips qua eten in omdat de candida zich voedt met bv suikers. Je kan door die schimmel heel veel klachten krijgen, dus het is wel de moeite waard om eens te kijken op www.doktercandida.nl
Succes
Door moichella
#56038
mulder schreef:Hoi heel toevallig heb ik ook een aantal keer een schimmelinfectie gehad, zo vervelend en het kwam ook steeds terug. Nu las ik vanmiddag op internet een stukje over candida, een schimmel die in je darmen zit maar zich ook door de rest van je lichaam kan verspreiden. Er staan een heleboel tips qua eten in omdat de candida zich voedt met bv suikers. Je kan door die schimmel heel veel klachten krijgen, dus het is wel de moeite waard om eens te kijken op www.doktercandida.nl
Succes

Mijn psycholoog vertelde ook dat ze door langdurige schimmelinfectie allemaal andere voedingsmiddelen moest kopen, maar dit is wel erg duur en daar baal ik ook ontzettend van. Wel bedankt voor de info en site. :)
Door Lila
#59171
Hoi,

Ik heb ook een schimmelinfectie opgelopen en heb toen de natuurlijke vaginale zetpillen van Cydonia gebruikt,de Vaginor Plus, werkte echt heel goed en het is natuurlijk, want ik wilde geen rotzooi meer in mijn lichaam, en ook nog het ruikt ook echt naar planten, lekker fris dus. Misschien dat proberen?
Paniekaanvallen en CBD Olie