Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Door tania 67
#29450
hallo allemaal,
ik zit erover te denken om te stoppen met roken,zit nu erg te twijfelen want ik voel mij nu zo goed,maar ja wanneer is het juiste moment om te stoppen ,NOOIT voor ons rokers want wij hebben altijd een excuus om NIET te moeten stoppen,we voelen ons goed,of juist niet goed,hebben veel stress,morgen stop ik en als het dan morgen is denken we er niet meer aan we stellen het uit herkenbaar? voor mij wel
dus daarom deze oproep als er hier mensen zijn die ook willen stoppen dan kunnen we het samen doen en elkaar erin steunen net als bij de paniek
we spreken een dag af dat we stoppen en op moeilijke momenten gaan we hier schrijven in plaats van te roken
iemand intresse?
laat het mij anders eens weten
groetjes tania
Gebruikersavatar
Door P. Aniek
#29452
:roll:
Laatst gewijzigd door P. Aniek op 24 jun 2012, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tania 67
#29454
hallo p.aniek
heel juist je moet eerst met je hoofd stoppen je moet de klik kunnen maken en er 100 % kunnen achterstaan en het voor jezelf doen niet voor iemand anders
ik heb dit ook ondervonden 2 jaar terug toen ik begon te dieeten was het al maanden van plan en een jaar ervoor had ik het ook geprobeert maar het is toen mislukt waarom omdat ik er niet 100 % bij was ik had de klik nog niet gemaakt,in juli 2008 wel en toen ben ik 22 kilo afgevallen
je moet het echt willen in je hoofd en het voor jezelf doen niet door druk van de omgeving
makkelijk zal het niet worden maar ik ga ervoor
groetjes tania
Gebruikersavatar
Door P. Aniek
#29455
:roll:
Laatst gewijzigd door P. Aniek op 24 jun 2012, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sebas80
#29460
Ik zou ook graag willen stoppen, eerst ff wat rust in mijn koppie en dan zou ik het ckr willen proberen, nu eerst naar pearl jam in nijmegen, dus vandaag veel roken.
Door mupke
#29465
Nou ik probeerde te stoppen net de eerste weken dat ik weer met de ad begon, was geen succes. Nu heb ik met mezelf afgesproken dat ik eerst maar weer eens die rust in mezelf moet hebben, dan heb ik ook de energie ervoor. Nu gaat al mijn kracht nog naar het terug vinden van mezelf.
Tania, ik weet zeker dat het je gaat lukken, je moet alleen ff zelf de beste manier voor je vinden. Voor de een is dat meteen helemaal stoppen, voor de ander die gaat steeds minder roken of met behulp van alternatieven. Zolang jij maar wilt, lukt het ook, maar ik ken het dilemma, voor ons is er altijd wel een goed excuus om niet te stoppen :wink:
Paniekaanvallen en CBD Olie