Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Rook je?

Ja
44
66%
Nee
23
34%
Door meisje1971
#21001
Ik ben gestopt toen ik eindelijk een vriend kreeg die niet rookte, ook met het idee dat ik als ik ooit zwanger wildde worden het mijn plicht was om ervoor te zorgen dat mijn lichaam zo zuiver mogelijk was, en dat is dus nu bijna 6 jaar geleden, maar ik moet bekennen ik vind het nog vaak heeeeeel moeilijk en weet dat ik als ik 1 trekje neem meteen weer voor de bijl ga :twisted: . Dus ik probeer er niet aan te denken (heb overigens een zoontje van 5 en vind ook dat hij in een rookvrije omgeving op moet kunnen groeien)
liefs meisje 1971
Door muppet
#21064
hai, ik ben er vandaag 4 weken vanaf op sommige momenten na gaat het goed
ik rookte veel en door de paniek en angst dacht ik juist waar ben ik eigenlijk mee bezig
als ik rookte dacht ik juist aan de ziektes wat je daar weer van kan krijgen,en daar was i, eerst niet echt mee bezig
Door miranda
#25546
ja ook ik rook als een keter trouwens :oops: misschien maar weer eens poging doen om te stoppen samen met een vriendin ff vragen of ze mee doe :D
Door Jolanda1984
#25561
Ik rook niet. Zou toch goed zijn als we een vervanging zouden kunnen vinden wat ons ook rust kan geven in plaats van die sigaret...Door te roken gaat je weerstand en gezondheid achteruit wat ook weer zorgt voor meer lichamelijke klachten en spanningen. maar ja, is makkelijker gezegd dan gedaan!
Gebruikersavatar
Door P. Aniek
#25565
:roll:
Laatst gewijzigd door P. Aniek op 18 mei 2012, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door mamamirjam
#31086
Tijdens de zwangerschappen niet gerookt
Daarna weer begonnen, maar sinds de aanvallen niet zo heel veel meer.
Wellicht toch maar weer een poging doen om te stoppen.
Door Toon44
#36402
Roken is 1 van de weinige ongezonde leefgewoontes die ik nog heb. Zeker een pakje per dag.

Op dit moment kan ik me ook niet voorstellen om er mee te stoppen, misschien als ik weer wat beter in m'n vel zit dat ik er de kracht voor heb.
Door irini
#40182
ja ik ook .......
groetjes irini
:lol: :lol:
Door gulema
#40187
Hier ook een roker, bijna pakje per dag :( eerst maar van die nare klachten af en dan kijken om te stoppen. Groetjes
Door Leon
#40188
tegenwoordig een dure business heb ik begrepen. 6 euro voor een pakje. Stoppen met roken bevordert trouwens je bestrijding tegen paniek. Ik snap dat sommige juist door willen gaan vanwege de spanningen maar het is beter om te stoppen. het zelfde geldt voor alcohol.
Door Leon
#40221
Voor diegene die misschien wilen stoppen kan ik je adviseren om naar het tv programma de rekenkamer te kijken. Het ging er over wat roken kost maar als je ziet wat er jaarlijks in je lichaam komt door die troep pffffffffffff. Het is gisteravonden nog eens wat het je allemaal kost

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1071972
Door r0xie48
#43563
ik rook ook :oops:
Door marcopoelen
#43635
Helemaal mee eens Ano. Roken en vooral drugsgebruik is niet bevorderlijk voor mensen die te maken hebben met paniekaanvallen. Heb dit zelf ook ervaren nu ik een paar maanden gestopt ben.
Door Pegje
#59685
Ook gestopt door hyperen en angst en paniek. Elk nadeel heeft zijn voordeel dus.
Door Nadine
#59873
Ik rook ook, en ja, ook teveel.
Ben wel van 2 naar 1 pakje per dag gegaan.
Probeer alleen te roken als mijn nicotinegehalte gedaald is. Wat ik mijn geval dus vrij snel gebeurt)
:)
Paniekaanvallen en CBD Olie