Forum

Hier kan je gewoon dingen kwijt die niet specifiek iets met paniek te maken hebben.

Moderators: Leon, Leap

Door sjaaki
#34056
oh damnnm ben slecht te pas vandaag.
bven bijna 25 wk zwanger nu.

ben benauwd, tintelig,wazig gewoon voel me ook naar, voel me nu een beetje down!!!

tjee en moet nog 15 wk, hoe kom ik die door????
Gebruikersavatar
Door brendab55
#34063
hoi sjaaki
ik weet niet wat het is om zwanger te zijn en paniek te hebben maar ik kan alleen maar voor je hopen dat het snel weer beter gaat.
je hebt het over vandaag... is er misschien iets gebeurd? moet je iets doen waar je tegenop ziet of ben je druk geweest? misschien is het wel gewoon een dagje.. ook mensen zonder paniek hebben wel eens een minder dagje..
zet m op en het zal echt wel goed komen!
x
Door mupke
#34107
Lieve Sjaaki, je ging zo goed dat het niet raar is,als je ff een terugvalltje hebt.Ik weet ook niet hoe het is om zwanger te zijn maar heb de nodige zwangere collega's om me heen gehad en iedereen had wel last van iets, wat er allemaal bij hoort. tis ook niet niks een zwangerschap. En als je twijfelt over iets, neem dan contact op je vrouwvrouw, zij kan je altijd gerust stellen!
Door sjaaki
#34111
thx dames,

voel me gewoon K*T sorry, ik wil zo graag genieten..
heb steeds wat nieuws bah, ook steken in mijn hele lichaam. en gewoon een raar gevoel in mijn hoofd kliene prikjes rond mijn ogen kaaklijn. prikkende ogen..
maak me weer bang..

vind zo moeilijk om te denken dat het "maar" paniek is..
Door stealex
#34120
sjaaki schreef:thx dames,

voel me gewoon K*T sorry, ik wil zo graag genieten..
heb steeds wat nieuws bah, ook steken in mijn hele lichaam. en gewoon een raar gevoel in mijn hoofd kliene prikjes rond mijn ogen kaaklijn. prikkende ogen..
maak me weer bang..

vind zo moeilijk om te denken dat het "maar" paniek is..
Hai sjaaki, maar dat is het wel hoor alleen letten wij paniekers meer op die kliene dingen.
Mijn vriendin is ook zwanger en die voelt ook dingen, alleen heeft zij geen pa...

btw nog gefeliciteerd!


grtz,

stefan
Gebruikersavatar
Door brendab55
#34134
hoi sjaaki
gaat het vandaag al wat beter met je?
al die steeds weer nieuwe pijntjes zijn ontzettend vervelend! en het valt ook niet mee om elke x maar weer te denken het is maar paniek maar toch moet je jezelf blijven geruststellen.
zet m op!
x
Door sjaaki
#34142
nou voel me iets beter, maar no lang niet ok.

heb last van mijn rechter oog, prikken en ook om mijn oog heen, eng bah.
smorgens wordt ik wakker met zon opgejaagt gevoel in mijn borstkas en mijn hart gaat als een razende, pff zakt naar een uurtje ongeveer.

benauwd heid eno heb ik ook nog steeds!!
Paniekaanvallen en CBD Olie