Forum

Hier staat belangrijke informatie over onder andere hoe het forum werkt.

Moderators: Leon, Leap

Door mirandre
#6402
Hallo,

Even een kleine vraag jullie datum, hoe werk dat precies ? ik zie nu staan datum vandaag
26062007.
Als ik met deze vraag aan het verkeerde adres ben sorry ik ben nog niet zo thuis op jullie site, maar wat ik er van heb gezien en gelezen is erg interressant!!
Door gina
#6416
Mirandre, misschien zie ik het verkeerd, maar de datum dat je noemt is de datum van je inschrijving op deze site. ( column links )
De datum van je bericht staat boven aan de bericht dat je aan het schrijven bent.
Gr. Gina
Door mirandre
#6419
Hoi
Niet dat het belangrijk is hoor maar , boven de mail die ik nu net van je krijg staat ook weer 26062007 . alle berichten worden dan op 26062007 geplaatst.
ik begrijk het denk ik gewoon niet, ik zal morgen nog wel eens goed gaan kijken en wie weet valt het kwartje dan.
Bedankt hoor! voor je reactie.
Door Leon
#6420
kijk het nog even na Miranda. anders zal ik even vragen of ze er naar kijken
Door gina
#6421
mirandre schreef:Hoi
Niet dat het belangrijk is hoor maar , boven de mail die ik nu net van je krijg staat ook weer 26062007 . alle berichten worden dan op 26062007 geplaatst.
ik begrijk het denk ik gewoon niet, ik zal morgen nog wel eens goed gaan kijken en wie weet valt het kwartje dan.
Bedankt hoor! voor je reactie.
Vreemd ! Als iik je bericht lees, staat er wel de juiste datum ! (18-10 )
Vraag voor onze computer- speciaslist !!!
Gr. Gina
Gebruikersavatar
Door diaantje
#6992
Leon is er maandag weer om de vraag te beantwoorden, is tot maandag even afwezig.
Gr. Diaan
Door mirandre
#7207
Hoi hoi

Misschien ben ik nu een erge zeur aan het worden maar die datum is op sommige plaatsen nog steeds niet in orde, het is voor mij nu lastig om op iets te reageren, stel je voor dat ik reageer op iets terwijl dat bericht er al twee maanden opstaat.
Kan het soms ook dat het aan mijn computer ligt?
klik ik op forum dan zie ik aan de rechterkant laatste bericht 2606

iksnap het echt niet (ben blond zou dat het zijn?)
Gebruikersavatar
Door Leap
#7208
Hoi mirandre,

Het zou nu goed moeten zijn.
Mochten er meer mensen zijn met dit soort problemen, dan is het nu als het goed is bij iederen verholpen.

Er was is iets met de datum en tijd weergave.
Die staat nu voor iedereen gelijk!!!!

Groetjes Stephan
Door mirandre
#7209
Hoi

Yes!!!! Het is in orde, dat niemand anders dat opgevallen is, ach wat geeft het, het is opgelost bedankt hé
Paniekaanvallen en CBD Olie