Forum

Hier staat belangrijke informatie over onder andere hoe het forum werkt.

Moderators: Leon, Leap

Gebruikersavatar
Door Leap
#69141
Ik heb vanmorgen het forum ge-update naar de nieuwste versie(s)...

Ik heb ook gelijk wat aanpassingen gedaan aan de anti spam instellingen er is nu ook een captcha bij het aanmelden. Hopelijk helpen al deze aanpassingen het forum weer wat beter te laten draaien zonder de spam.

Mochten jullie rare dingen zien dan kan je me ene PM sturen of reageren op deze post.
Door wil
#69142
Mooi dat je veranderingen hebt gemaakt om de spam tegen te houden. Nu nog hopen dat de forumleden weer actief worden. Heb je enig idee waar je collega beheerder is gebleven? Hij heeft sinds 2018 niet meer ingelogd,
Door wil
#69143
ik krijg een foutmelding bij antwoord geven, maar het bericht staat er wel
Gebruikersavatar
Door Leap
#69144
wil schreef: 06 sep 2022, 09:11 Mooi dat je veranderingen hebt gemaakt om de spam tegen te houden. Nu nog hopen dat de forumleden weer actief worden. Heb je enig idee waar je collega beheerder is gebleven? Hij heeft sinds 2018 niet meer ingelogd,
Als je Leon bedoelt weet ik het eerlijk gezegd niet, het ging op den duur een stuk beter met hem volgens mij dus ik hoop dat hij het niet meer nodig heeft...
Door wil
#69149
Ik krijg nog een foutmelding

Algemene fout
Illegal use of $_SERVER. You must use the request class to access input data. Found in /usr/local/share/webmakers-waf/app/classes/wafrequest.class.php on line 78. This error message was generated by deactivated_super_global.
Paniekaanvallen en CBD Olie