Forum

Hier staat belangrijke informatie over onder andere hoe het forum werkt.

Moderators: Leon, Leap

Door Marlec
#68693
Ja tis helaas zo. Ik heb nog jaren geleden geprobeerd een facebook of discord group te oprichten maar mensen doen alleen belachkelijk over. Krijg dan antwoorden zoals oh me prive me prive of ik ken jou niet. :roll: Dus houd op
Door wil
#68695
De beheerder Leon heeft ook sinds 2018 niet meer ingelogd op het forum. Leap heeft in juni voor het laatst ingelogd en doet nog pogingen om de spam tegen te houden. Maar alle andere leden zijn verdwenen helaas. Voor zover ik weet zijn er ook geen andere forums over paniekaanvallen.
Door relax42
#68702
Dat is inderdaad jammer en loop daar ook tegenaan. Toch denk en merk ik, dat er juist meer behoefte aan is. Is er niet een manier om het opnieuw leven in te blazen? :D
Vind het erg leuk ook om mensen ermee te helpen. Je zit toch allemaal een beetje in hetzelfde schuitje.
Gebruikersavatar
Door Lmarcus
#68704
Hoi Allemaal!

Ook ik kan al het reeds gezegde onderschrijven. Voor mij heeft dit forum destijds aardig geholpen en heb er een paar goede contacten aan overgehouden. Over de jaren heen zag je juist hetgeen wat je niét wilde zien: terugloop van actieve gebruikers en een toename van spam.
Juist deze site was -voor mij- een "laagdrempelig" forum, veel personen in (helaas) een min-of-meer soortgelijke situatie. Waar je de meningen van andere kon horen, en soms laten horen.

Zoals Wil ook al zei, veel andere Nederlandse fora zijn er niet. Typ 'paniekaanval' in en je komt gelijk bij 100 professionele instellingen. Allemaal heel goed, maar soms zoek je dat nét even niet en daar haalde dit forum zij kracht vandaan. "ervaringsdeskundigen" waren hier genoeg aanwezig!

Beetje sentiment misschien, maar het is jammer dat dit forum wat dat betreft niet meer 'bruikbaar' is.

Ik hoop dat iemand in dit "gat" durft te springen... of door met de site beheerders te praten, of door iets nieuws te maken.
Door relax42
#68705
Hoi. Per toeval kwam ik hier terecht en er staan inderdaad veel tips en verhalen op! Heel herkenbaar en juist leuk dat zoiets er is! Er zijn nu toch wel een aantal mensen die er baat bij hebben. Ik ben vrij nieuw hier, maar las voorheen veel mee. Ik wou me voorstellen, maar liep tegen de 'leegloop' aan. Dan stel je je aan een muur voor :lol: .
En je hebt er een aantal leuke contacten aan overgehouden ook nog!
Dat van die prof.instellingen herken ik. Je vraagt of zoekt iets en kunt je gelijk aanmelden voor een nieuwsbrief en daar ga je weer, maar ben je op dat moment niet echt met lotgenoten geholpen
Door dj
#68911
zoals andere al schrijven
mis het forum ook heb er 10 jaar geleden heel veel aan gehad en afgelopen jaren ook hier terug gekeken en een nieuw account aangemaakt oude werkt helaas niet meer .
heb toen der tijd en aantal sociale contacten overgehouden van hier
en we spreken elkaar bij tijd en wijle via de chat of Whats-app of spreken af real life alleen vanwege de corona gaat dat nu helaas iets moeilijker .
Paniekaanvallen en CBD Olie