Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door famke87
#68175
Soms gaat het goed, en dan opeens weer angst. Vanochtend ging het wel goed, boodschappen gedaan en moeder even met dingen geholpen. Daar koffie gedronken. Toen ik mijn flesje water ging vullen en opeens angstig werd. Ik had het gevoel dat ik duizelig begon te worden. En dacht niet duizelig worden en opeens begon mijn hart tekeer.

Ben snel naar huis gegaan, maar zie de hele tijd wel beetje raar met de ogen. Ik heb een bril voor het auto rijden, en die zet ik ook wel eens op als ik thuis ben. Zie nu wel iets beter. Maar nu ik thuis ben denk ik de hele tijd als k maar niet duizelig wordt, zit gewoon nu extra op mijn lichaam te letten en hoe ik mij voel.

Nu voel ik mij zo gespannen, heb het koud en zit gewoon te trillen. Daarbij heb ik een raar gevoel in ogen, en steeds knipperen. Net alsof er wat in mijn ogen zit. Ik vindt het zo niet leuk meer die angst... en aankomende vrijdag heb ik weer een sessie bij mijn psycholoog...

Ik durf daardoor minder goed dingen te ondernemen, ben zo bang dat ik wat heb... ik maak mij soms echt zorgen

Zou angst ooit overgaan? Ik probeer er alles aan om te ontspannen, maar mijn gevoel is sterker. Net alsof er steeds een nieuwe angst bij komt... en steeds maar twijfelen dokter bellen of niet?

Hoe kan ik mezelf een beetje rustig houden?
Paniekaanvallen en CBD Olie