Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door fighter
#39018
Vandaag bij de Yoga geweest....is het uiteindelijk een healing/reiki sessie geworden. wat een aparte ervaring was dit. heel erg ontspannen en bijzonder om te zien dat je stress je lichaam verlaat door bv huilen en trillen en daarna complete ontspanning voelen.

ik kon na afloop niet eens opstaan zo slap was is,alles voelde zwaar en dat gevoel van uit balans/ in balans zijn gebracht voelt nu nog steeds heel raar. ik weet eigenlijk niet goed wat ik voel.....herkent iemand dit?
alsof je niet gewend bent om je anders te voelen dan alleen gespannenheid, wat je dan overigens niet eens door hebt dat je gespannen bent....

hopelijk heeft dit een positeve bijdrage op je slapen/rust....en zal het schrikken minder worden omdat er weer wat spanning is verdwenen (hopelijk) en zo weer in het jusite balans gaat komen

POSITIEF DENKEN!!! :)
Door fighter
#39151
Sinds 2 a 3 dagen slaap ik nu weer wat beter. Maar toch lukt het me niet om hier vol vertrouwen tegenover te staan. stiekem ben je nog steeds bang voor die terugval...zoals vannacht lukte het niet (was vrijdag wel een drukke dag geweest) en dan slaap je pas in tegen 6 uur in de ochtend en dan voel ik me zo waardeloos..waarom gebeurt dit weer het ging beter. Ik weet het, ik moet denken 3 stappen vooruit en 2 achteruit, het mag...maar zo voelt het niet....je blijft makkelijker in je angst zitten dan dat je vertrouwen hebt in de toekomst als het even minder is

zo, ik heb me weer even kunnen uiten, dat lucht op!

liefs
Sonja
Gebruikersavatar
Door P. Aniek
#39153
:roll:
Laatst gewijzigd door P. Aniek op 16 mei 2012, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door fighter
#39154
dat ik weet ik van binnen heel goed maar waarom dreunen de mindere ervaringen zo hard door en de goede voel je veel minder, alsof ze minder overgewicht hebben. Ik bedoel als voorbeeld: 7 goede dagen worden teniet gedaan door bv 1 slechte dag.....dat vind ik zo gek, of is dat normaal? dat je meer goede ervaringen moet hebben om het slechte te overwinnen.....euhh snap je nog wat ik zeg...
Door stealex
#39155
fighter schreef:dat ik weet ik van binnen heel goed maar waarom dreunen de mindere ervaringen zo hard door en de goede voel je veel minder, alsof ze minder overgewicht hebben. Ik bedoel als voorbeeld: 7 goede dagen worden teniet gedaan door bv 1 slechte dag.....dat vind ik zo gek, of is dat normaal? dat je meer goede ervaringen moet hebben om het slechte te overwinnen.....euhh snap je nog wat ik zeg...
Hai Fighter , ik snap wel wat je bedoeld. Het probleem is dat we denken dat we vroeger geen slechte dagen hadden in 'normal'life. Fout dus, iedereen heeft k*tdagen alleen tillen wij er sneller aan en blijven we daar in hangen...
Gebruikersavatar
Door P. Aniek
#39158
:roll:
Laatst gewijzigd door P. Aniek op 16 mei 2012, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door dionnetje
#48427
IK heb er ook heeeel lang ingezeten in die cirkel van niet kunnen slapen,en het ging de laatste dagen ietsje beter,maar vanmorgen weer een enorme terugval,zpals je kunt zien aan mijn nieuwe topic,weer mijn hart
Ben weer bang niet te kunnen slapen door de adrealine en in die cirkel te komen

dionnetje
Paniekaanvallen en CBD Olie