Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door famke87
#68194
Het is een hele tijd goed gegaan. Maar waarom mijn angst opeens terug is gekomen? Ik weet het niet. Sinds een maand weer een nieuwe baan. Het werk is leuk. Maar vond het wel spannend omdat ik allemaal nieuwe mensen ontmoette.

Ik krijg wel cgt bij een psycholoog, soms helpt het maar merk dat ik te snel wil. Hele week wel een redelijke goede week gehad. Gisteren nergens last van gehad. Vandaag een dagje vrij. Vanochtend begon goed, dacht even boodschappen doen. Fiets gepakt ipv auto. Eenmaal in de winkel, stond ik bij een schap te kijken en opeens werd ik paniekerig en dacht moet hier weg. Voelde me raar en bang.

Maar ben wel in de winkel gebleven, voelde me wel opgejaagd. Ik dacht niet er voor weglopen. Uiteindelijk nog naar een andere winkel geweest maar wat was k blij dat ik thuis was.

Voel me nu nog raar en zit er de hele tijd aan te denken. Ben gewoon bang dat het weer gebeurt, bang voor duizeligheid.

Ik ging er van uit dat t beter zou moetrn gaan.
Soms denk ik dit gaat nooit over. Vind t zo moeilijk om er mee om te gaan..

Wat doen jullie na zo situatie?
Door kalis1982
#68195
Hey,

Spijtig genoeg is angst niet iets waar je ooit helemaal vanaf raakt. Of zo ervaar ik het toch. Ik ben nu 35 en het begon op mijn 15de met hyperventilatie. Ik heb soms hele goede periodes, maar ook periodes dat mijn leven wat hectischer is en dan is de paniek nooit ver weg. Deze winter heb ik het ook vrij moeilijk gehad. Het is sowieso niet mijn favo seizoen met al die donkere dagen. Maar we zijn er vatbaarder voor dan mensen die het nooit ervaren hebben, denk ik. Ik probeer meestal positief te blijven en als het echt niet gaat, neem ik een kalmeermiddeltje in. Vroeger had ik me daarvoor geschaamd, maar daar heb ik me lang geleden over gezet. Het is nu eenmaal zo.
Sterkte alvast!
Paniekaanvallen en CBD Olie