Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door Bert
#21033
Ja ik
Door Fuup
#21039
Ik ook en heb je daar vragen over?
Gebruikersavatar
Door Willemien
#21042
Hier nog eentje, herstellende dat wel!!

groetzels van Willemien
Gebruikersavatar
Door Frodo212
#21069
Ik werk momenteel dus halve dagen nadat ik begin november een beetje ben ingestort.
Ik merk alleen soms dat dat me ook teveel wordt, zeker als ik niet voldoende rust kan nemen, zoals rond de feestdagen, wat dan weer de aanleiding is geweest tot mijn paniekaanval... :cry:

Morgen moet ik naar de bedrijfsarts en ik vraag me af of ik moet aankaarten dat ik mogelijk een burn out heb... Ik bedoel, ga je zoiets zelf aangeven of wacht je tot iemand dat tegen je zegt?

Ik ben nooit langdurig ziek geweest, maar ik zie nu regelmatig aan mijzelf dat ik dingen aan het doen ben waar ik eigenlijk niet toe in staat ben :?

Kortom, ik heb geen idee of ik echt burn out ben... Vandaar mijn vraag een beetje, om te zien of het ook gerelateerd kan zijn aan de paniekaanvallen...
Door Fuup
#21112
Ik kan alleen maar mijn verhaal vertellen:
Ik liep al maanden op mijn tenen en ik heb jaren geleden al eens last gehad van angstaanvallen. Op het laatst kwamen ze regelmatig weer terug en inderdaad ook ik bleef maar door gaan en wilde eigenlijk niet stoppen met alles wat ik deed. Verantwoordelijkheden dreven me tot door gaan. Totdat ik uiteindelijk steeds onrustig werd en de paniekaanvallen steeds vaker kwamen. Ik heb me ziek gemeld en dacht dat het binnen een paar dagen wel weer over zou zijn. Nou nee dus. De onrust barste los en het werd steeds erger. Ik durfde de deur niet meer uit en werd overal paniekerig om. Als ik al wist dat iedereen weg zou gaan werd ik al heel onrustig en brak de paniek vaak uit. Nu zit ik ongeveer al weer zo'n 10 weken thuis en het gaat echt super. Ik heb me voorgenomen zonder medicatie van mijn paniekaanvallen af te komen en eerlijk gezegd: HET GAAT ME LUKKEN!!!!! Ik ben online een therapie begonnen en heb regelmatig een gesprek met een psycholoog waar ik sinds gisteren gestart ben met EMDR. Ik fiets weer overal naar toe en stapje voor stapje begin ik nu ook met de auto mijn leven te verbreden. Dat is mijn laatste stap. Met de auto gewoon overal heen sjeezen en niet meer in paniek naar huis vluchten maar vertrouwen op mezelf. Ik voel me nu hele dagen heel rustig en ontspannen en probeer iedere dag te genieten.

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn verhaal maar kies voor jezelf, wees egoïstisch en ga d'r voor. Als je zelf lekker in je vel zit heeft iedereen veel meer aan je en je voelt jezelf: SUPER:) Ik heb dus echt een burn out. Ik was opgebrand en ben nu aan het opladen. Mezelf aan het voltanken zodat ik de hele wereld weer aan kan. Die angstaanvallen zijn bij mij de uiting van de burnout. Ik was ook zo moe en heb ook eerlijk gezegd niets anders gedaan de afgelopen weken dan aan mezelf werken en geslapen en gelezen. Gewoon tanken dus :P
Paniekaanvallen en CBD Olie