Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door famke87
#68221
Mijn hele angst is weer terug.
Het ging echt 2 jaar goed. Vorig jaar een hechtisch jaar gehad en veel stress en vaak van baan veranderd... nu gelukkig een baan die ik leuk vindt...

Maar mijn angst voor flauwvallen is terug, maar ook dat ik steeds andere klachten krijg, er komt steeds weer iets nieuws in de plaats en ik wil zo graag controle houden over van alles en nog wat...

In het verleden veel dingen gebeurd, waar ik geen controle op had, hoe graag ik het ook had gewild.....

Mijn therapeut zegt dat mijn angst en controle voort komt uit het verleden...

En weer ben ik verslaafd aan de bloeddrukmeter, constant meten en bang voor een lage bloeddruk. Mijn bovendruk is dan wel tussen de 100 en 110 en onderdruk altijd ronde de 74. Maar toch maak ik mij zorgen en ga ik uit frustratie googlen, zo slecht, ik weet het...

Maar waarom.kan ik.mezelf niet stop en wil ik er controle over houden. Ik wil graag dat ik over mijn angst heen kom of in ieder niet meer bang hoeft te zijn, controle los durf te laten...

De hele tijd die gedachten van wat als er onderweg wat gebeurd? Of als ik flauw val of ga maar door....

Gelukkig heb ik wel een baan, een lieve vriend en een eigen huisje.....

Maar weet niet of iemand iets soortgelijks heeft, maar hoe gaan jullie hier mee om?
Paniekaanvallen en CBD Olie