Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

#66938
Hier wordt gezegd ook op andere sites. Zal vast ook onderzoeken geweest dat je na een dag alcohol je slecht voelt. Bij mij merk ik dat totaal niet misschien een beetje brak. Maar ik voel me gewoon relaxt en wordt gezegd dat je dan meer angst krijgt de dag erna. Wat zijn jullie ervaringen?? Positief negatief. Ik drink zelf 1x in de week
Door Bo36
#66985
Ik heb het wel 1 keer gehad.

De dag ervoor alcohol gehad en de dag erna toch gaan sporten ( met pap in de benen)

Daarna voelde ik me heel slecht en kwam er angst en paniek.
Door samuel12345
#66986
He Bo,

Maar was je angst niveau hoger dan normaal of was dit niet het geval? Ik heb meestal wel een relaxt gevoel. Alsof je hoofd te moe is om echt druk te maken om dingen dus daarom minder angst. Maar over het algemeen gaat het nu erg goed :D Maar ik heb er nu een jaar last van.
Door Bo36
#66987
ja dat was hoger...maar of dat door de alcohol kwam weet ik niet zeker.

Ik was ook heel erg moe...veel gesport...was ook al onbewust gespannen

Maar voor jou wel fijn dat je er geen last van hebt. Dat heeft dan waarschijnlijk geen effect op je. :D
#68787
Hoi,

Dit is een verhaal waar ik mij afgelopen zondag heel hard in herken. Ik heb twee weken verlof gehad en toch wel vrij veel alcohol gedronken.
Nu, ik had drie avonden achter elkaar, oudejaarsavond, nieuwjaar en 2 januari overdag elke dag gewerkt en 's avonds redelijk wat zware bieren gedronken. Het was koud buiten (ik ben aan het bouwen) en moest vroeg op om te werken. Pak dat ik drie avonden achter elkaar toch een 5 duvels heb gedronken, wel op tijd gaan slapen. Na die drie dagen 's morgens heb ik Pre Workout gepakt om te gaan sporten, omdat ik eigelijk niet veel fut en zin had. Een uur later ben ik vertrokken met de auto om voor meubelen te gaan kijken en ik heb in de auto een paniekaanval gehad. Dit is nog nooit gebeurd en ik had vanaf toen ook echt schrik om dat nu altijd te kunnen krijgen, maar als ik nu de puzzel in elkaar leg is dit echt een gevolg van gewoon een periode slecht eten, te veel alcohol en moe zijn. Nu ben ik hier wel overheen, maar ik twijfel nu zelfs al om één biertje te drinken 's avonds en slechts één avond nog in het weekend. Dit zou toch wel moeten kunnen, niet?
#68788
Hoi,

Dit is een verhaal waar ik mij afgelopen zondag heel hard in herken. Ik heb twee weken verlof gehad en toch wel vrij veel alcohol gedronken.
Nu, ik had drie avonden achter elkaar, oudejaarsavond, nieuwjaar en 2 januari overdag elke dag gewerkt en 's avonds redelijk wat zware bieren gedronken. Het was koud buiten (ik ben aan het bouwen) en moest vroeg op om te werken. Pak dat ik drie avonden achter elkaar toch een 5 duvels heb gedronken, wel op tijd gaan slapen. Na die drie dagen 's morgens heb ik Pre Workout gepakt om te gaan sporten, omdat ik eigelijk niet veel fut en zin had. Een uur later ben ik vertrokken met de auto om voor meubelen te gaan kijken en ik heb in de auto een paniekaanval gehad. Dit is nog nooit gebeurd en ik had vanaf toen ook echt schrik om dat nu altijd te kunnen krijgen, maar als ik nu de puzzel in elkaar leg is dit echt een gevolg van gewoon een periode slecht eten, te veel alcohol en moe zijn. Nu ben ik hier wel overheen, maar ik twijfel nu zelfs al om één biertje te drinken 's avonds en slechts één avond nog in het weekend. Dit zou toch wel moeten kunnen, niet?

Hoe zijn jullie ervaringen ondertussen, trouwens? Was het ook gewoon louter die ene keer?
Paniekaanvallen en CBD Olie