Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Gebruikersavatar
Door webmulder79
#69013
Beste lotgenoten,

Ben opzoek naar mensen die het ook steeds benauwd hebben en druk om en rondom de borst. Ik heb het daardoor ook vaak benauwd. Ik heb vorig jaar een uitgebreid hart onderzoek gehad en ook met een holter registratie rond gelopen voor 24 uur. Ik ben al een tijdje opzoek naar lotgenoten maar lijkt wel of ik als enigste ben die daar last van heeft. Ik wil zo graag lotgenoten vinden om ervaringen uit te wisselen.

Vriendelijke groet, Raymon
Door dj
#69036
webmulder79 schreef: 12 feb 2022, 16:49 Beste lotgenoten,
Ben opzoek naar mensen die het ook steeds benauwd hebben en druk om en rondom de borst. Ik heb het daardoor ook vaak benauwd. Ik heb vorig jaar een uitgebreid hart onderzoek gehad en ook met een holter registratie rond gelopen voor 24 uur. Ik ben al een tijdje opzoek naar lotgenoten maar lijkt wel of ik als enigste ben die daar last van heeft. Ik wil zo graag lotgenoten vinden om ervaringen uit te wisselen.
Vriendelijke groet, Raymon
Hoi Raymon
en wat is er uit het onderzoek gekomen omdat je met en holter 24 uur gelopen heb ?
de klachten zijn mij herkenbaar er is bij mij toen en onderzoek gedaan en daar bleek dat ik 24/7 onder spanning stond wat ik kon herleiden naar de corona en het niet meer kunnen ontspannen omdat ik niet kon doen wat ik wilde doen .Nu de corona regels komen te vervallen is de stress en benauwdheid veel minder en onder controle als ik en terugval heb .
Paniekaanvallen en CBD Olie