Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door Yara12345
#68827
Hii allemaal!
Ik ben yara en ik ben nieuw op dit platform. Ik heb vandaag voor het eerst een paar uur durende paniek aanval gehad en ik kan eerlijk gezegd wel een hart onder de riem gebruiken.

Ik merkte gister avond al veel spanning in me lichaam en veel last van derealizatie. In het verloop van deze ochtend kwam er eigen een golf aan spanning over me gehele lichaam. Zonder directe aanleiding lijkt het. Snel daarna kwamen de klachten: rillingen, trillende handen, paniek, bang om de controle te verliezen, licht in het hoofd en het engste voor mij: de grip op realiteit verliezen. Gebeurt dit wel echt? Ik was enorm bang en gestrest dat ik deze gevoelens had en vroeg me af of ze ooit overgingen. Wat natuurlijk nog meer stress gaf.

Dit ging een paar uurtjes door waarbij ik uiteindelijk naar de huisarts ging en me oxazepam meegaf. En de tip om even bij mijn psycholoog aan te kaarten.

Ik ben zo ernorm geschrokken van me eigen gedachtes en gevoelens. Ik zit er echt helemaal doorheen. Tevens ben ik natuurlijk ook bang dat dit weer gaat gebeuren.

Ik hoop dat jullie wellicht tips hebben! En anders bedankt dat ik hier mijn verhaal kon delen.

Yara
Paniekaanvallen en CBD Olie