Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door antoinetteannax
#68310
Hoi,

Ik heb afgelopen maandag naar mijn mening een eerste paniekaanval gehad. Ik ben hiervan overtuigd omdat ik met een hulpverlener online heb gepraat en zij mij doorverwees naar de volgende pagina over paniekstoornissen, waar ik van schrok. Ik herkende mijzelf in alle opties.

Je verwacht dat er iets vreselijks gebeurt
Je voelt je onwerkelijk
Je hebt het gevoel dat je buiten jezelf staat, of flauw valt
Je bent bang om de controle over jezelf te verliezen
Je bent bang dat je gek wordt, of dood gaat

Hier loop ik al 4 weken mee, het is de hele dag door aanwezig. Ik heb van de dokter voor vier dagen Xanax/Alprazolam voorgeschreven gekregen en moet vrijdag terug. Ik wil het de dokter voorleggen wat mijn gedachten zijn en wil indien zij het ermee eens is hulp van een psycholoog om dit te verwerken. Het vreemde is dat dit van de een op de andere dag zich voor heeft gedaan. Eerst gaf ik het de schuld van de alcohol die ik de avond ervoor had genuttigd, maar dit geloof ik allang niet meer. Ik heb het idee dat de alcohol (ik had meer gedronken dan normaal) iets in mij heeft getriggerd. Het heeft inmiddels ook mijn baan gekost omdat ik moment niet naar wens kan functioneren.

Iemand die zich hierin herkent?
Door dark1993
#68319
Vreselijk dat dit jou zo is overkomen. De klachten zijn zeker heel herkenbaar. Je creëert een angst voor de angst en bent continu bezig met je lichamelijke conditie waardoor je erg moe en gestrest wordt.
Paniekaanvallen en CBD Olie