Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

#68057
Hoi

Ik heb al een aantal weken last van depersonalisatie/derealisatie
Het gevoel als of alles onwerkelijk is of dat ik droom

Me gedachtes gaan hier heel erg mee aan de haal steeds de terug kerende gedachte van wat als ik droom en niet wakker ben of wat als ik in een psychose zit in dit allemaal verzin en dit allemaal niet echt is enz ik geloof die gedachtes niet maar ze komen steeds weer terug en raak ik in paniek ik probeer die gedachtes altijd te relativeren maar soms helpt dat niet net of je een soort van twijfelt terwijl je heel diep van binnen weet dat je niet droomt en als je het voor je zelf weg gerelativeerd hebt komt die gedachte later weer terug als of je je de hele tijd er van moet overtuigen dat alles wel echt is

Ik heb er weer een nieuwe bij een weel geleden zat ik in de wachtkamer bij de dokter toen kreeg ik ineens een gevoel van wakker worden terwijl je wakker bent echt eng dat je echt even moet denken weet ik alles nog is alles het zelfde ( volgens de huisarts een uittreding) dat schijt vaker voor te komen bij angst/paniek stoornis. Nu gaat me hoofd daar steeds mee aan de haal als ik weer is de gedachte heb van of alles wel echt is of ik niet droom enz krijg ik van die enge gedachtes als misschien ben ik toen wel dood gegaan of in een andere dementie beland onzin natuurlijk maar die gedachte blijft ook steeds terug komen als ik me zo onwerkelijk voel ik weet dat er toen niks met me gebeurt is maar het is net of ik ergens twijfel en het niet los kan laten die gedachte
Laatst gewijzigd door cheron13 op 26 sep 2017, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Paniekaanvallen en CBD Olie