Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door Sami
#68172
Twee maanden geleden kwam ik in aanmerking met mijn eerste paniekaanval.
Ik ben toen naar de eerste hulp gegaan en die hadden een paar onderzoekjes gedaan, maar daar is niets uitgekomen.
Sinds mijn paniekaanval ben ik echt NIET mezelf. Heb last van tintelingen, steekjes in mijn lichaam, druk op borst, super angstig, huilbuien, moeite met ademhalen, hartkloppingen, gespannen kaken en nek. Ik ben een paar keer bij de dokter geweest om bloed te prikken, maar alles was gewoon goed. Ik ben nu ook heel erg hypochonder.
Dokter heeft me verwezen naar de neuroloog, voor geruststelling. Ook niks gevonden daar. De neuroloog vertelde mij dat hij een MRI scan kon doen, misschien dat ik me daarna dan wat beter voel. Heb daar natuurlijk JA op gezegt.
ZUCHT. Hoe gaan jullie hier mee om? Ik loop sinds kort ook bij de psycholoog, omdat ik in het verleden wat naars heb meegemaakt. Maar ik vind het zo moeilijk om te accepteren dat dit psychisch zou kunnen zijn..
Op dit moment ook last van mijn onderrug en zware benen. Is dit normaal? Wie o wie kan mij helpen
Door Rens26
#68190
Het zijn psychosomatische klachten, dat houdt in dat angsten en gevoelens omgezet worden naar lichamelijke klachten. Ga hiermee zo snel mogelijk naar een psycholoog, alleen daarmee kan je geholpen worden.
Paniekaanvallen en CBD Olie