Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door souries
#46697
Nooit ervaringen.lezen :-) ik las de bijsluiter van ad en dacht dat ik zelfmoordneigingen ging krijgen en gek zou worden.daardoor werd opbouw veeeeel zwaarder..slik ze nu niet meer maar heb nog steeds beetje last van die angst
Door Rose
#46698
Als je er 'gek' van zou worden zou het door therapeuten en/of doktoren niet zo vaak worden voorgeschreven.
Kijk op de bekende websites en vertrouw/geloof niet alle reacties die je leest.
Ik heb St. Jans bijna 3 jaar gebruikt en heb er baat bij gehad en ben er ook niet gek van geworden.
Door angstige
#46716
true! !!over elk medicijn is wel wat negatiefs te bedenken idd

vandaag weer een minder dagje heel verassend weer!!! werd al angstig wakker proberen te negeren maar voelde me ook niet lekker en buiten me zelf wat welicht het weer ook een beetje

maar positieve ervan is dat ik nu weet dat het angst is wat ik voel als het iets ergs zou zijn gweeest dan neemt het geen 2 ,5 dag pauze

maar ik baal er wel van mijn hele gedachtenpatroon is weer negatief

verder wat hoofpijn van de sintjankruid
#68176
souries schreef: 04 jan 2012, 22:16 Ik kreeg ook het advies St. Janskruid te proberen ipv antidepressiva omdat ik daar niet goed op reageerde.
Toen ik de leverancier belde met de vraag of hij de juiste samensteling had voor angstaanvallen, raadde hij mij aan om iets heel anders te gebruiken omdat hij daar veel betere resultaten bij angst en paniek had. het zijn natuurkundige tabletten tegen stress, om je adrenalinepeil laag te houden en tabletten van hetzelfde merk wat je hoofd helderder maakt.

Het werkte bij mij wel alleen ik was zo stom om na twee maanden al weer te stoppen, maar nu ben ik er weer mee bezig. het voordeel is dat je geen bijwerkingen hebt en het niet chemisch is.

Als je meer info wilt, dan stuur je maar een pb!
Door fever
#68178
Er zijn er al verschillende berichten op internet die je kan terugvinden dat ST janskruid toch niet zo heilzaam zijn als het eerst werd beweerd en je er heel voorzichtig mee moet zijn. Ik nam het vroeger ook maar gebruik dit nu nooit meer.

Gember zou ook goed zijn om je fitter te voelen en vind ik een beter alternatief; maar niet dat je er ook grote veranderingen van hoeft te verwachten.
Paniekaanvallen en CBD Olie