Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

#68162
Hallo allen,

Ik loop nu een half jaar een LIO stage en ik heb nog een half jaar te gaan. Ik merk dat ik elke keer gestrest ben wanneer ik aan stage denk en de stagedagen weer dichtbij komen. Ik heb het gevoel dat ik niet goed mijn werk doe en dat ik steeds maar de lat hoger moet stellen. Hierdoor raak ik alleen maar gestrest en meer in paniek. Zo vaak heb ik in mijn hoofd gezegd dat ik gewoon wil stoppen met de opleiding, maar dit is mijn laatste stage en anders zit ik met studieschuld.
Alleen als het zo door gaat ben ik bang dat ik het niet volhoud. Stage kost zoveel energie en het maakt mij ongelukkig, omdat dat ik op een overlevingsmodus moet gaan. Daarnaast heb ik nog steeds nog geen begeleiding vanuit school kunnen aanvragen, omdat mijn onderzoek en stage van mijn 3e jaar nog niet ingevoerd zijn. Nu is mijn onderzoek ingevuld maar missen de beoordelingsformulieren van mijn 3e stage. Over een paar weken kan ik alleen starten met mijn afstudeeronderzoek als deze gegevens ingevoerd zijn. Het voelt allemaal als een tikkende tijdbom. Ik heb vorig jaar een soort van tussenjaar gehouden om persoonlijke redenen. Het voelt alsof ik aan het falen ben en ik heb alleen maar negatieve gedachten in mijn hoofd, maar ik wil gewoon klaar zijn met mijn opleiding.

Heeft iemand tips wat ik kan doen?
Paniekaanvallen en CBD Olie