Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door FifiTheDog
#68958
Hi, ik ben net nieuw hier. Ik kwam hier terecht na aanleiding van een nieuwe aanval.
Mijn paniekaanvallen zijn er na aanleiding van 2 dingen :
Mijn ADHD en mijn fobie.
Ik heb emethophobia. Dat betekent dat ik doodsbang ben voor braken en misselijk zijn in het algemeen.

Bij een paniekaanval heb ik vaak uiteenlopende symptomen. De ene keer is mijn mond een woestijn, de andere keer klopt mijn haart zoals een tgv en dan ben ik nog niet begonnen over de soorten buikpijn die ik kan hebben.

Ik zit nog op school, en jammer genoeg komen de aanvallen vaak voor tijdens de les. Mijn langste aan al heeft langer dan een uur geduurd, als het al niet 2 uur was. Ik stond bovenaan de trap in ons paviljoen. De paniek borrelde in mij, ik rende als een speer naar buiten en heb het letterlijk uitgeschreeuwd.
Ik kon niet meer lopen en ze hebben mij een arm moeten geven.
Door dj
#68959
FifiTheDog schreef:Hi, ik ben net nieuw hier. Ik kwam hier terecht na aanleiding van een nieuwe aanval Mijn paniekaanvallen zijn er na aanleiding van 2 dingen :
Mijn ADHD en mijn fobie.Ik heb emethophobia. Dat betekent dat ik doodsbang ben voor braken en misselijk zijn in het algemeen.
Bij een paniekaanval heb ik vaak uiteenlopende symptomen. De ene keer is mijn mond een woestijn, de andere keer klopt mijn haart zoals een tgv en dan ben ik nog niet begonnen over de soorten buikpijn die ik kan hebben.
Ik zit nog op school, en jammer genoeg komen de aanvallen vaak voor tijdens de les. Mijn langste aan al heeft langer dan een uur geduurd, als het al niet 2 uur was. Ik stond bovenaan de trap in ons paviljoen. De paniek borrelde in mij, ik rende als een speer naar buiten en heb het letterlijk uitgeschreeuwd .Ik kon niet meer lopen en ze hebben mij een arm moeten geven.
Aller eerst van harte welkom hier op de PA site .
hoe is het nu met je ?
heb je je docent of vertrouwens persoon op school vertelt dat je last heb van paniekaanvallen zo ja wat voor advies gaven zij aan je ?
ik kan je helaas geen advies geven met trekking tot paniekaanvallen in de les op school

MVGR DJ
Door FifiTheDog
#68961
Hey,
Super bedankt !
Ik voel me nu wel oké. Op school heb ik enorm lieve leerkrachten die me steunen ( behalve 1 maar dat is voor een andere keer. )
We hebben afgesproken dat ik mezelf niet mag forceren, als het niet gaat mag ik gewoon naar buiten.
Maar ik ben gewoon zo bang voor wat mijn klasgenoten denken dat ik meestal blijf zitten… En ja, je kan het al raden wat mijn ogen dan gaan doen. 😅

Echt bedankt, fijn om te weten dat iedereen op dit forum begaan is met elkaar !
Hopelijk gaat ook alles goed met jou ?
Paniekaanvallen en CBD Olie