Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door Charlottecrck
#68241
Ik zag hier al een topic over deze 2 uit 2010, maar vond niet echt wat ik zocht daar. Google maakt me ook niets wijzer.
Ik heb dus sinds kort iemand leren kennen en vannacht hebben we voor de eerste keer seks gehad. Het is enorm moeilijk te beschrijven.
Het was alsof we 1 waren. Normaal hou ik totaal niet van penetratie want het doet me pijn en geniet ik wel van oraal. Maar zoiezo heb ik altijd 1 groot probleem gehad, ik durfde me nooit laten gaan, wegens gebrek aan zelfvertrouwen. Ik was ook altijd muis stil, je hoorde me nooit kreunen en als het al eens zo goed was dat ik klaar kwam, dat het genot het won van de onzekerheid, dan hoorde je me ook niet. Soms had ik zelfs maar halve orgasmes omdat ik toch op een bepaald moment aan iets verkeerd dacht. Vannacht draaide alles om, ik heb nog nooit zo genoten van penetratie. Ik dacht al goeie seks gehad te hebben, maar dit sloeg echt alles. Ik heb waarschijnlijk voor 2 uur alle buren wakker gemaakt. Ik durfde mezelf plots volledig geven.
Maar aan de andere kant was het ook vreemd, ik heb gehuild tijdens de seks, niet meteen aangenaam. Ik veranderde in seconden van happy en geil, naar verward. Misschien zelfs verdrietig? Wat opnieuw in een mum van seconden omsloeg naar happy en geil. En ook van enorm goed voelen en mezelf volledig overgeven, naar angst en onzekerheid, ook in seconden. Zo ging het heel de nacht door. Op een gegeven moment dacht ik zelfs dat hij drugs in mijn drank had gedaan, maar nu weet ik wel zeker dat dat zo niet was. Ook kreeg ik een paniekaanval tijdens de seks. Ik kon niet meer ademen, die jongen was natuurlijk volledig in paniek voor even, maar lol, ja, ik kreeg het rap onder de controle want ik wilde niet dat alles stopte, natuurlijk wel het gebrek aan adem.
Verder zijn er nog vreemde dingen gebeurt. Ik heb thuis wat geslapen want was echt dood op. Heel de nacht en dag was alles raar, ik had het gevoel dat mensen vreemd deden tegen mij. Inclusief die jongen. Ik kreeg dan ook enkele uren geleden een ernstige paniek aanval die ik nooit eerder mee maakte. Ik was zodanig in de war. Ik dacht echt naar spoed te moeten, ik was alleen. Adem had ik toen wel, maar al de rest kwam er bij kijken, ik moest zelfs gaan liggen of ik ging flauw vallen. Ik heb in paniek mijn moeder gebeld, ze verstond natuurlijk geen woord van wat ik zei en is af gekomen.
Ondertussen weet ik dat die laatste paniek aanval een sub drop was, dankzij mijn zus. Het beschrijft het volledig eigenlijk. En was het bdsm? Nee, maar er was wel wat pijn mee gemoeid omdat het zo intens was en dit van beide kanten. Meer omdat we elkaar zodanig wilden vast pakken.
Kan iemand me verklaren waarom ik geen adem meer had tijdens de seks? Was dit een paniekaanval van 1 minuut? Waarom ik constant van mij overgeven aan hem naar een onzeker gevoel ging?
Door Leon
#68245
Ik zou er niet teveel bij stil staan met wat er gebeurd is en dan bedoel ik even die ademproblemen want de rest wat er gebeurd met je is juist omarmen. Je beleefde een lichamelijke en geestelijke intensie wat gepaard gaat met veel energie. Het besef er van op dat moment kan een schok veroorzaken wat gepaard kan gaan met allerlei lichamelijke ongemakken. De hele ervaring was waarschijnlijk nieuw voor jou. Kan van mij zelf herinneren dat als ik bv tegen de wind in moest fietsen (Lees sporten) en moest bv stoppen omdat er een stoplicht op rood stond ik dan ook wel eens admeproblemen had of last van bonkend hart in me keel wat soms beangstigend was. Sex is immers ook soms topsport en vergt ook uithoudingsvermogen. Ik vond sex juist een enorme afleiding van mijn paniekaanvallen . Door te doen of aan te te denken en bij mij hielp het altijd wel.Ga juist nu op ontdekkingsreis . Je hebt nu iets meegemaakt wat fijn was en van genoten alleen de uitkomst , de twijfel, vond je wat minder. Zelf ben ik ook op ontdekkingsreis gegaan maar dat was pas na het einde van van paniekaanvallen jammer genoeg. Ga ervoor en succes er mee
Door Veronique89
#68289
Dag Charlotte,

ik begrijp je verhaal helemaal. Ik heb als kind vaak last gehad van acne en overgewicht en daarom ben ik ook heel onzeker over mijn uiterlijk. Met vorige vriendjes kon ik me nooit echt laten gaan. Ben nu inmiddels 5 jaar getrouwd en mijn man heeft me altijd het idee gegeven dat hij van me houd hoe ik echt ben (zelfs met al mijn imperfecties). Echter duurde het nog jaren vooraleer ik seks kon hebben zonder te huilen of een paniekaanval te krijgen. We hebben in die moeilijke periode een psychiater bezocht en sindsdien neem ik Seroxat. Dit is een antidepressivum en heeft me echt geholpen om me beter te voelen in mijn vel. Misschien ook iets voor jou?

Alvast het beste gewenst!

Groet,
Veronique
Paniekaanvallen en CBD Olie