Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door Ikke
#68146
Hallo allemaal,

Mijn naam is Heidi en ben 5 jaar geleden lid geworden nadat ik dagelijks last had van paniekaanvallen. En heb die periode ontzettend veel steun gehad aan deze site.
Vorig jaar ook weer toen ik een kleine terugval had en de behoefte had met lotgenoten te praten.
En vanavond voelde ik deze behoefte weer. Gewoon mijn verhaal kwijt kunnen aan mensen die me wellicht snappen.
De feestdagen waren sinds jaren weer eens leuk en gezellig! Klinkt niet als een logisch begin van een verhaal van iemand die haar ei kwijt wil dat ze een terugval heeft ;) En toch heeft het hier alles mee te maken. Het was te leuk alles liep te goed en was te gezellig.... ik zit dus te wachten op het moment dat alles weer in duigen valt. De angst dat t alleen maar weer minder gaat worden bezorgd me nu de paniek, de spanning, de stress. Bang dat een vriendschap toch in een dipje komt, angst dat mijn werk ineens te zwaar word of zelfs mijn baan verdwijnt, bang om me te geven in een nieuwe relatie en de angst dat wat we nu hebben door mij om zeep geholpen wordt door dit doemdenken. Alles komt onder een vergrootglas, analyseer en relativeer me suf, en ik word er knettergek van!
Ondanks dat ik hier en op papier geen moeite heb me kwetsbaar op te stellen is dat in levende lijve het tegenover gestelde. Ik moet sterk zijn, ik moet zelfverzekerd zijn, ik moet alles aankunnen!

2 voorbeelden:

Twee dagen geleden een klein auto ongelukje gehad, ik reeds tegen iemand aan omdat ik sneller optrok bij het stoplicht dan hij. (Geen slachtoffers alleen wat blikschade) Het enige wat ik dan de hele dag nog denk is: wat ben jij ontzettend dom/stom/lomp. Verstandelijk kan ik beredeneren dat het niet handig is maar niet het einde van de wereld en het een keer kan gebeuren. Maar ik voel me werelds grootse loser.

Ik analyseer de reactie en handelen van mijn vriend tot ik mezelf gek maak. Als hij dit doet bedoeld hij vast dat en waarom zegt ie dit en niet dat. En geen idee hoe ik dit nu moet stoppen! Ja praten met hem maar dan ben ik dus bang dat ik hem de stuipen op t lijf jaag met mijn doemdenken en kruisverhoor en dat is wel het laatste wat ik wil.

Pffff zo, het van me af typen lucht al een beetje op.
Bedankt voor het lezen ;)

Groetjes Heidi
Door arnold
#68147
komt wel goed heidi ik heb ook weer een mega terugval
jammer dat de chat niet meer werkt

Het gaat je goed Lieve Heidi
Groetjes van Arnold als je me nog kent :wink:
Door Ikke
#68153
Hoi Arnold,

Natuurlijk ken ik je nog!
Bedankt voor je reactie nog.
Hoop dat het dagelijkse normale ritme weer beetje opweg helpt.
Ben denk ik de enige die blij is dat ik morgen weer mag werken :lol:

Groetjes Heidi
Door pjf
#68154
Even een vraag wat betreft de chat.ik heb ook geprobeerd om op de chat te komen, maar hij werkt idd niet meer.lijkt mij leuk om in contact te komen met jullie.

Groetjes
Door arnold
#68155
bedankt voor je antwoord heidi deze site is niet meer zo populair
ik ben op zoek naar een site waar we elkaar makkelijker kunnen treffen iets met een chat box of zo
ik laat het wel weten als ik iets gevonden heb

p.s. ik kijk elke dag mijn berichten na

geniet elke dag heidi ik hoor je snel
groeten arnold
Door Ikke
#68159
Hi,

Ja het is een stuk rustiger dan vroeger! Terwijl ik zoveel gehad heb aan de chat, meteen interactie met lotgenoten.
Wie weet vind je een mooi alternatief Arnold!

Groetjes Heidi
Door arnold
#68160
hoi heidi zoek nog steeds naar een alternatief ik heb al aan leon gevraagd maar krijg geen antwoord

slaap lekker morgen gezond weer op

arnoldxx
Door arnold
#68161
hoi heidi ik heb een chatbox gevonden
je moet op google intikken www.webhelpje.com chatbox intikken dan enter en dan de eerste zoekgegeven aanklikken je komt dan gelijk in een schermpje waar je je nickname intikt en dan gelijk enter dan kom je gelijk in de chatbox ik weet niet of hij goed werkt ik zit er elke dag op maar niet konstant dus je moet maar proberen misschien lukt het

Dit geld trouwens ook voor alle andere leden

lieve groet arnoldxx
Paniekaanvallen en CBD Olie